🌷~~Yeryüzünde gördüğümüz her şey, kadının eseridir. ~~🌷●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
Uykum derinleşirken yüzümde devamlı bir şey hissediyordum. Kim bu gereksiz. Yüzüme sıkılan şeyle gözlerimi daha sıkı yumuyor sonra geri açıyordum. Yüzüme tekrar bir şey sıkılmasıyla. Mırıldanmaya başladım.
"defolsana bir sen "
"afira kalk artık sahur geçecek senin yüzünden bir şey yemeden oruç tutacağız. Sonra da açım diye etraf da dolanacaksın"
"yatak yat diyor sen kalk diyorsun neye güveneceği mi bilmedim"
Gözlerimi açtığımda emre gereksizinin elin de su spreyiyle yüzüme su sıktığı fark ettim. Bir dakika ya bu benim odama nasıl girdi.
"sen burada nasıl bulundun?"
"valla bu kadar kolay olacağını bilemedim. Kapıyı kilitlememişsin bu sefer. hayret kilitlemeden yatmazdın."
"senin odama dingonun ahırı sanıp girdiğini unutmuşum."
"ikizler hadi sahur vakti geçecek"
"ablam haklı ikiz hep beni lafa tuttun"
Adama bak ya deli mi ne? Bayno da elimi yüzümü yıkayıp aşağıya indim. Ablam yine döktürmüştü. Valla ablam olmasa aç kalmazdık merak etmeyin bende güzel yemek yaparım. Ablamın bana bakıp gülmesiyle.
"ne "
"kızma ama inek yalamış gibi olmuş saçların"
"hep şu gereksizin yüzünden"
"ben olmasam aç kalacaktık. "
"hıı aynen"
Konuşmayı bitirip sahurumuzu yaptık. Sabah ezanı okunmasıyla oruçlarımızı niyetleyip yattık. Sabah gözlerimi telefonun çalmasıyla açtım. Kim bu saatte aradı ya yatsana yerine sanki işi yokmuş gibi aradı. Kim olduğuna bakmadan telefonu açtım.
"ne var sabahın köründe işin mi yok"
"işim varda sabah değil öğlen oldu. İstediğin tüylü yaratığı getirmişler odana mı koysunlar"
"onun adı var bir kere maşuk"
"aşık mı maşuk mu bilmem ne yapayım bunu ilk defa insan görmüş gibi bakıyor"
"sen kimsin bu arada"
"yavuz ben sen de gözeri kapalı uymaya efor sarf eden afira olmalısın"
"evet bildin odama koysunlar."
"tamam"
"kapat hay de uykum var benim"
Uykumun en güzel yerinde uyandırmaya yeminliydiler herhalde. Tekrar uyumaya çalışırken odamın kapısı tıklatıldı.
"afira"
"ne var"
"ablaya ne var denmez Allah çarpar"
"sen fenerli olursan çarpacak"
"konuyu saptırma papağanı getirmişler ofise. Hazırlan da çıkalım artık."
"tamam"
Ablam gittikten uyumaya çalışsam da olmazdı artık bugün benle ne alıp veremedikleri var anlamadım. Biri yüzüme su sıkar. Biri de sabah sabah arar. Sabah arar lan ben kimle konuştum. Telefonu elime alıp baktığım da muhterem şahsiyetin yavuz olduğunu gördüm. He he rezil oldum da ben onun paniğini yaşıyordum. Aman neyse ya aramasaymış hıh. Ofiste canım sıkıldığı için boş vakitlerim de bir hayvanla ilgilenmeyi tercih ettim. Şanslı hayvan da papağanım maşuk oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFİRA Basıldı
ChickLitTRENDYOL, KİTAPYURDU D&R VE DAHA BİRÇOK SEÇKİN SATIŞ SİTESİNDE BULABİLİRSİNİZ Wattpad de AFİRA isimli ilk kitaptır! Kadın hakları ile ilgili kitaptır! Beni okuduğunuz taktirde bir çok kadını daha kurtardım demek. Evet o bir KADIN. Ama sıradan bi...