BÖLÜM 16 ~A~

1.7K 1.2K 141
                                    

🌷~~Bütün kadınlar kesin bir cevabı olmayan konularda soru sormakta müthiş ustadır. Maksat siz kendinizi sürekli suçlu hissedin. ~~🌷

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°

Arkamı dönüp yavuza ona doğru yürüyecekken ayağımın altında ki taşın kaymasıyla geriye doğru giderken yavuzun sesi göğü inletti.

"AFİRAAA"

Uçurumun kenarından düşecekken yavuzun havada olan elimi tutup kendini çekmesiyle son anda düşmekten kurtuldum. Ben kahkaha atarken o da bağırdı kızgınlıkla.

"gerizekalı ya düşseydin. Arkada kalanları hiç mi düşünmüyorsun sen. Deli misin nesin düşecektin diyorum kahkaha atıyor, ya sabır mevlam."

"deliyim valla 45 kaçırdım deli raporunu"

"valla mı delisin"

"tabiî ki de hayır deli falan değilim. Pes edecek kadar kendimden vazgeçmedim korkma. Bilerek yaptım yani tepkini ölçmek için . sen hep korktuğun zaman böyle bağırır mısın?"

"he bağırırım salak mısın kızım sen ölümün ucundaydın tutmasaydın ölecektin"

"ben sana tut demedim ki sen kendin tuttun"

"ya sabır"

Yüzüme değen damlalarla yağmurun başladığını anladım ne de güzel yağdırıyordu bulut. Bu havada herkes yağmura şiir yazardı ama , asıl marifet buluttaydı. Telefonumdan saate baktığım da akşama az bir vakit olduğu fark ettim eve gitsem iyi olacaktı. Yavuza baktığım da telefonla konuşuyordu. Benim ona baktığımı görünce eliyle 1 dakika yaptı. Beklesem bir şey olmazdı yani kim ölmüş 1 dakika beklemekten. Telefonla konuşmasını bitirip yanıma geldi.

"benim gitmem lazım akşam olmak üzere "

"iyiydik böyle "

"dedim ya işte gitmem lazım diye görüşürüz"

Deyip arabama bindim. Dikiz aynasına bakarak geri gittim. Arabayı ana yola çevirdiğimde düz ilerledim. Yağmur şiddetini arttırdıkça arabanın silecekleri daha da hızlanıyordu. Yağmur öyle bir yağıyordu ki sanki ruhumuzda ki bedenimizde ki tüm günahları silmek istercesine. Kırmızı ışıkta durduğum da telefonuma gelen bildirim sesine baktım. Numara kayıtlı değildi. Mesajda yazanı okumaya başladım.

Önce sesin gelir aklıma
Çaresiz kaldıkça hep seni düşünürüm
Güzel olan, dolgun başaklardaki sarışın sevinçli
Sonra cumartesi günleri gelir
Sonra gökyüzü gelir hemen kurtulurum
Bir yağmur yağsa da, beraber ıslansak.

Kimdi ki bu numarayı aradığım da tanıdık bir ses ama kim. Tabi ya yavuz bu.

"sen her yabancı numarayı arar mısın?"

"sen her yabancı numaraya şiir mi yazarsın?"

Sorumun karşısında biraz durakladıktan sonra konuşmaya devam etti.

"hayır ben annemden sonra birine ilk defa şiir yazanım, görüşürüz sonra"

Annemden sonra ilk defa birine şiir yazanım ne demek istedi ki bu şimdi. Yavuzun numarasını kaydettikten sonra yeşil ışığın yandığını arkadaki korna sesleri belli ediyordu vakit kaybetmeden yola koyuldum. Ben neden durduk yere gülümsüyorum ki bir de bu çıktı hey Allah'ım ya. Siteye giriş yapıp arabayı park ettim. Bahçeye girdiğim de Zeynep ve ablam elinde bardaklarla etrafa bakıp bir şey konuşuyorlardı. Benim geldiğimi görünce yanıma gelmeye başladılar.

AFİRA Basıldı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin