BÖLÜM 47 ~F~

1K 739 133
                                    

🌷~~Soru bana kimin izin vereceği değil, beni kimin durdurabileceği!~~🌷


¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥

Kapının zilini kaç kere çaldığımı unutmuştum. Neredeydi bu adam? insan bir evin de otururdu misafir gelecek mi diye beklerdi az insaf canım çalıyorum çalıyorum açan yok.

"Adam evde yok galiba evin etrafında kimse yok. Görünen o ki kapıyı açan da yok."

"Yok valla kaç kere çaldığımı unuttum. Arka bahçesi falan yok mu ya bir bakalım"

Yavuzu arkada bırakarak taşlı yolda yürümeye başladım. Evin arkasına gittiğimde boyumun yarısı olan duvarın arkasına baktım. Beni buraya çeken bir şey vardı eminim.

"Boyunun yarısı olan duvardan arkaya bakınca ne gördün?"

"Burada bir şey var eminim."

"Bir cinayet peşindeyiz biliyorsun demi her an bir cesetle karşılaşabiliriz"

"Biliyorum. "

"Ve sen sakinsin. Bunu neye borçluyuz"

"5 yıldır ağladığım annemin cesedine. Tut bakıyım şunları"

Elimde ki dosyaları yavuza verip ayakkabılarımı çıkarttım.

"Ne yapıyorsun kızım?"

"Duvara tırmanıyorum"

Ayakkabılarımı duvarın arkasına atıp ellerimden destek alarak kendimi yukarıya çekip duvarın üzerine oturduktan sonra yere hopladım. Ayakkabılarımı giydikten sonra bana bakan yavuza baktım.

"Davetiye mi bekliyorsun gelsene "

Dosyaları bana verdikten sonra dediğimi yapıp yanıma geldi. Duvar diplerine dikkatlice baktım mermer ve taş araları, ön taraf böyle değildi. Burada ki mermer araları biraz koyu renkti. İkisi de aynı mermer neden renk farkı var.

Yavuza baktığım da çimenlerde geziniyordu ben bu adamı gezinsiz diye mi getirdi.

"Yavuz ben seni etrafa bak diye getirmedim bana yardım et diye getirdim."

"Bakıyorum ya kızım görmüyor musun?"

"Ya ya "

Hemen bitişiğinde ki evden çocuk sesleri geliyordu. Sesin geldiği yere gittiğim de minimum 7- 8 yaşlarında çocuklar oyun oynuyorlardı. Beni görünce hemen duvarın dibine geldiler.

"Ne yapıyorsunuz burada? " Diyen meraklı çocuğa baktım. Ne desem inanırdı ki.

"Araştırma yapıyoruz doğayla ilgili falan. Siz oyun mu oynuyorsunuz?" Vay be yavuz sen neymişsin araltırma ha.

"Bir sürü orman varken neden bu adamın evinde araştırma yapıyorsunuz? Burada 2 3 tane ağaçla ne araştırması gitsenize ormana mis gibi hava işte "

"Bir dahakine gideriz artık araştıralım burayı da "

"Yoksa kız için mi buradasınız?" Diyen çocuğa

"Hangi kız ?" Dedim.

"Kız işte."

Dedikten sonra gitti yanımızdan yanında oynayan küçük kardeşi yerde bulduğu taşları sabit bir noktaya atıyordu.

"Niye taşları oraya atıyorsun?"

Sorduğum soruyla koşarak yanımızdan giden çocuğa baktım bir de attığı  taşlara. Kesin bir şey var burada yoksa aradığımız kızın cesedi olabilir mi? Yok artık afira daha neler saçmalama.  Adam niye işlediği cinayeti oraya bıraksın salak mı o kadar. Belki de salaktır taşların atıldığı yere  baksam iyi olacak .

AFİRA Basıldı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin