🌷~~Kadın nazlıdır, kadın saklıdır, kadın ulaşılması zor olandır... Kadın gizlidir, kadın beklenendir. Ve bütün kadınlar bu yüzden özeldir.~~🌷
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
Ne saçmalıyorlardı bunlar . Annemi öldüren adamı hapisten çıkartmakta nedir. Başka kadının canını yakmayacağı ne malum kim garanti verebilir bana. Hapisten çıksa ne çıkmasa ne benim annemi öldürdü o hapisten çıkınca geri mi gelecek sanıyor. Ablam ve emre benden cevap bekliyorlar hala. Bildiğin bir sorunun cevabını beklemek ne kadar heyecan verici. Benden nefret ettiğim adamı annemin katilini hapisten çıkartmamı istiyorlar. Ablam sessiz sakin birisi o fazla beceremez. Emre emre desen fazla uğraşma gayretine girer ber yeri inceler ama kesin sonuca varamaz. Geriye tek sonuç ben kalıyorum. Ben kesin ve ciddi konuşurum.
"Ee karar ne ne diyorsun sen abla"
"Valla emre ben de kesin sonuç yok sadece düşünme çabasındayım afira ne karar verirse onu destekleyeceğim bence sende öyle yap bunu kabul etmeyeceği suratından belli baksana kırmızı görmüş boğa gibi"
"Tabi ki de kabul etmeyeceğim bu saçmalığın anlamı ne neden sorma gayretin de bulundunuz. Kararım kesin ve net HAYIR"
"Afira ama bizim babamız bir yerde de çürümeye mahkum bırakacağız"
"Unutmayın o sizin babanız. O sadece benim annemin katili ne yapayım neyse baba öldü bir kere annem gel seni affettik mi diyelim ha ne diyelim boynuna da sarılalım mı? Daha fazla saçmala ikinizin de ona üzülmesi benim kararımı değiştirmedi değiştirmeyecekte. Bunu bilin başka nedenle gelmeyin"
"Emre afira haklı o bizim babamız olabilir ama annemizin öldürmesi gerçeği değiştirmiyor"
" o zaman ben durumu bildiriyorum"
Emre odadan çıkarken ablam bana döndü üzüldüğü belliydi.
"Emre'ye biraz sert çıkışmadın mı? Üstüne fazla gittin sanki"
"Babamızı kurtar gibi bir şey çıktı ağzın dan ne dememi bekliyorsun annesiz kaldık biz annesiz bunu unutmasın mümkünse"
"Bugün davan yok gibi sakin bugün. Ofis normalde telaşlı olurdu. "
"Hiç belli olmaz"
Aşağıda bir hareketlilik oluştu sanki ablamla birbirimize baktık ama anlam vermedik bakmak için ayağa kalktığımızda. Kapı sert bir şekilde açıldı.
"Afira seçil benimle gelin çabuk aşağıda bir kız var durumu çok kötü"
Hep beraber aşağı doğru koşarken emre kızı kucağına almış ablam kliniğine götürüyordu. Kızın yanına gittiğimiz de her yeri yara bere içindeydi kim be yapmış bu kıza. Kim bilir ne yaşadı. Ablamı kızla yanlız bırakarak emrenin yanına gittim. Büyük ihtimal birileri var mı diye kontrol ediyordu.
"Emre kızı nasıl buldun? Biri falan mı getirdi."
"Kızım bir sakin ol nedir bu öfke"
"Bana sakin ol deme emre kızın halini görmüyor musun? Ne hale gelmiş her tarafı yara vere içinde kim bilir ne yaşadı?"
" afira soruşturmaya başlayalım mı hemen"
"Kız bir kendine gelsin bir isim alırız belki hemen savcılığa haber veririz"
Ablam kapıyı yarım açıp bize seslendi.
"Kız biraz olsa uyandı gelin belki bir ip ucu verir.
"Tamam geliyoruz"
"Dediğim gibi emre acele iş yok güvenli ilerleyeceğiz"
Kafasını olumlu anlamda salladı. İçeriye girdiğimiz de pansuman işi bitmiş kızı oturmaya çalışıyordu ama kızın gücü yoktu.
"Tamam zorlamak yok yatarak devam edelim adın ne" korktuğu her halinden belliydi kızın.
"Korkmana gerek yok bize güvene bilirsin bizden sana zarar gelmez sana bunu yapanları bulacağız cezasını da vereceğiz şimdi tekrar soruyorum adın ne ?"
"Zeynep"
"Harika soyadın"
"Aykan"
Kızın gözleri kaymaya başladığında ablam zorlamak istemedi. Halsiz olduğu çok belli. Gözünü açmaya cesaret edemiyor.
"Bu böyle olmayacak bu kızı burada tutamayız her hangi bir kadın koruma yurduna gönderemeyiz durumu kötü bu kızın yakında olmalıyız ki bilgi alalım."
"Akşam oldu zaten bize götürelim belki kendini güvende hisseder o zaman bize yardımcı olur hem durumu da kötü olmaz"
"Bence de afira sen şu dolaptan benim yedek ceketimden birini getir . Emre sen de dava dosyasını al yanına bir de şurada duran ilaç kusutunu"
Getirdiğim ceketi ablam la beraber dikkatlice giydirdim kızın her bir hareket eden noktasın da dokunduğumuz yerde inliyordu acıdan. Ah be güzelim kim ne yaptı sana. Koltuktan kaldırmaya çalıştık ama hali yoktu kızın. Emre kızı kucağına aldı dikkatli bir şekil de. Biz de eşyalarımızı alıp çıktık bürodan. Arabayı sürerken iki de bir kontrol ediyorduk kızı.
"Abla ben şeyda ablayı arayım mı? "
"Ara eve gelsin hemen "
Telefondan Şeyda ablanın numarasını çevirdim. Şeyda abla teyzemin kızı olur ablamla aynı yaştalar.
"Alo Şeyda abla müsait misin?"
"evet önemli bir şey mi oldu?"
"acil bize gel gelince anlatırım her şeyi."
"tamam geliyorum"
Eve geldiğimiz de emre kızı kucağına aldı. Misafir odasına girdik kızı yavaş bir şekil de yatağa yatırdığın da korkarak uyandı. kim bilir neler yaşadı hayatında hani canice şeyler yaptılar kıza. Kapının çalmasıyla Şeyda' nın geldiğini fark ettik.
"bu kız bu hale nasıl geldi. Kim yapabilir bunu ya neyse siz bir çıkın ben muayne edeyim seçil sen benimle kal"
biz odadan çıktıktan sonra emre bana bakıp konuşmaya başladı.
"bu kıza bunu kim yaptı evli mi acaba. Ama evli olmak biraz küçük değilmi?"
"öyle de neyse ablam bir çıksın odadan duruma göre dava açarız"
emreyle odamıza gidip üstümüzü değiştirdik. bugün fazlasıyla yoruldum zaten insan sevdiği işi yaparken yorgunluktan bile mutlu oluyor. odamdan çıkarken annemle çekildiğimiz son fotoğrafımıza baktım. ne kadar da çok özledim onu. misafir odasına girdiğim de kız uyanmıştı biraz daha iyi görünüyordu. ablam onunla konuşmaya çalışıyor ama kız korkuyordu. keşke anlatsan tutmasan için de de sana yardım edebilsek.
"abla siz isterseniz zeynep'e yemek hazırlayın ben onun yanın da dururum"
"tamam o zaman hadi şeyda biz çıkalım"
ablam anlamıştı benim demek istediğimi bir de ben deniyim konuşmayı demek istemiştim.
"zeynep nasılsın biraz daha iyi misin?" kafasını olumlu anlamda sallamıştı.
"lütfen konuş benimle emin ol bizden sana zarar gelmez. anlatırsan sana yardım edebiliriz seni koruya biliriz"
"gerçekten korur musunuz"
"tabi ki de"
"ben beni bu hale getiren kişi"
umarım beğenirsiniz severek yazdım bu bölümü destek vermeyi unutmayın. sevdiyseniz oy vermeyi de. keyifli okumalar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFİRA Basıldı
Chick-LitTRENDYOL, KİTAPYURDU D&R VE DAHA BİRÇOK SEÇKİN SATIŞ SİTESİNDE BULABİLİRSİNİZ Wattpad de AFİRA isimli ilk kitaptır! Kadın hakları ile ilgili kitaptır! Beni okuduğunuz taktirde bir çok kadını daha kurtardım demek. Evet o bir KADIN. Ama sıradan bi...