PART 30

2.2K 106 1
                                    

Entah ke berapa kali Farhan mengeluh. Humaira dia dah nampak depan mata. Tapi selagi Humaira tak maafkan dia , dia masih gelisah tak tentu pasal.

Telefon yang dari siang bedering di abaikan saja.

Mesej dan missed call tak di hiraukan langsung.

Tak menjamah makanan. Tak minum langsung. Mandi ? Jangan harap.

Dalam fikiran nya sekarang hanya Humaira.

Serabai macam apa.

"Kenapa jadi macam ni?", soal Farhan pada dirinya sendiri.

Air mata nya mengalir.

Terasa penat sangat. Macam hilang akal pun ada , tidak tahu bagaimana nak teruskan hidup nya lagi.

Humaira ?

Humaira memang langsung tiada perasaan dekat aku ke ? Soalan terus berlalu tanpa jawapan.

Macam mana aku nak buat lagi untuk dia terima aku ?

Bukan salah aku kan ?

Atau memang betul salah aku ?

" Arghhh !!! Serabut lah si@l ", jerit Farhan.

" Ye Farhan , kau rosakkan hidup Humaira", kata Farhan pada dirinya sendiri.

"Kau suka hati bawa masuk dia ke hotel , kena tangkap basah. Akhirnya dia kena kawin dengan orang macam kau pada usia muda. Pada usia ni sepatutnya dia sambung belajar and ada hidup yang bahagia. Lagi bahagia and bukan sengsara macam ni. Tapi disebabkan kau, hidup dia rosak",

" Masa depan dia rosak",

Farhan ketawa sendirian.

Farhan mengatur langkah ke dapur dan membuka kabinet dapur.

Pantas tangan nya membuka botol kecik itu.

Pil lebih kurang dua tiga biji di letakkan di atas telapak tangan nya.

Sambil meneguk air , dia menelan kesemua itu.

Tak cukup dengan itu , dia menelan kesemua pil yang sepatutnya dia harus mengambil 2 biji maksimum mengikut nasihat doktor.

evil-doerWhere stories live. Discover now