SEASON 2 PART 15

588 32 0
                                    

HUMAIRA POV

Jam menunjukkan jam 1 pagi. Aku tak dapat melelapkan mata jadi aku cuba membuat panggilan telefon.

Aku berharap sangat agar Farhan menjawab panggilan telefon aku, sebab dah sehari suntuk takde dengar khabar berita dari dia. Kalau tak rindu aku pun at least tanya lah khabar anak tu.

"Hello sayang", aku lega Farhan akhirnya angkat call.

"Hello abang , abang tak tidur lagi?", soal aku.

"Belum sayang , abang on the way pergi rumah mummy ni",  jawab nya.

"Ouh ,"

"Ni sayang kenapa tak tidur lagi? Dekat sana dah lewat malam kan?"

Aku menngeluh berat , takkan lah dia tak paham aku ni tak boleh kalau tak dengar suara dia even sehari.

"Maira rindu abang lah, takde langsung nak call Maira ke text Maira tanya pasal kami", bebel aku padanya.

"Alololo sayang, jangan lah cakap macamtu. Abang pun rindu Maira dengan Khadeeja juga cuma abang busy sangat sebab tu tak sempat nak call atau text", ujar nya lagi memberi alasan.

"Erm yelah", kata aku dengan nada merajuk.

"Ni Sayang pergi tidur dulu okay? Nanti esok , abang call",

"Janji?",

"Janji", jawab nya lagi.

"Okay sayang , goodnight",

"Goodnight abang",

"I love you sayang",

"I love you too abang", aku terus mematikan call.

FARHAN POV

Sebaik sahaja Maira mematikan panggilan aku terus berlari turun ke ruang tamu Markas Mafia.

Memang aku tipu , aku belum bergerak ke rumah mummy lagi.

Sampai sahaja di ruang tamu, Tabby kelihatan terbaringkepenatan di sofa. Mungkin penat seharian mengkuti aku dan ahli mafia yang lain ke hulur ke hilir.

"Tabby? Kenapa tidur dekat sofa ni , nanti sakit sakit badan. Pergi masuk bilik , tidur atas katil", ujar aku sambil melihat nya.

Tabby tidak memberi respon. Nyenyak betul dia tidur. Jam menunjukkan pukul 12 30 tengah malam. Memang agak nya dia tidak biasa tidur malam.

Aku melihat ke kiri dan ke kanan tiada orang yang memerhati. Aku pun melutut memandang lagi Tabby yang sedang lena dibuai mimpi.

Aku semakin dekat nya sehingga hembusan nafasnya dapat aku rasa kan di wajah aku. Minyak wangi yang di pakai Tabby turut kuat menyengat baunya.

"Tabby?", aku memanggil nya tapi tetap sama. Tiada sebarang respon diberi.

Aku pun perlahan lahan mengangkat Tabby untuk di bawa ke dalam bilik nya.

Aku terus menangkat nya ke atas katil dan menutup pintu.

Aku memandang lagi ke arah Tabby yang tetap nyenyak tidur. Takkan lah nak biarkan dia tidur dengan pakaian nya yang begitu.

Seksi nyah.

Tabby ni seorang yang boleh tahan seksi. Aku pulak seksa nak menahan dari memandang dia. Dengan pakaiannya , betul ii membuatkan iman aku tercabar.

Rasanya bukan iman aku sahaja yang tercabar tapi juga iman semua ahli mafia yang ada dekat sini.

Aku memeriksa almari , mencari baju yang ada. Namun aku baru perasan yang Tabby masih belum mengemaskan barang nya dan letakkan baju baju nya di almari.

Jadi yang ada dalam almari hanya lah bath robe yang di sediakan oleh pembantu rumah di dalam setip bilik.

Aku pun tidak fikir panjang dan terus mencapai baju tersebut dan terus mengunci pintu. Risau kalau ada maid masuk mereka pikir lain pula karang.

Aku menarik selimut yang menutupi tubuh kecil milik Tabby.

Aku menarik nafas panjang sebelum membuka dress nya.

Dress nya telah aku buka. Tabby kini separuh telanjang di hadapan aku. Hanya tinggal pakaian dalam atas dan bawah.

Aku seakan terpaku dengan bentuk tubuhnya yang separuh telanjang ini.

Aku tak sanggup nak bukak pakaian dalam nya jadi aku terus menyarungkan bath robe itu.

Tubuh nya aku selimut kan kembali.

Aku mengeluh berat. Apa lah aku buat ni. Nasib tak jadi benda lain.

Aku segera mahu meinggalkan bilik itu. Namun ada tangan aku terasa ditarik.

"You nak pergi mana Farhan?", soal Tabby.

Aku terkejut , rasa jantung seakan nank terhenti.

Aku menoleh ke arah nya.

"I ingat you tak sedar tadi", ujar aku.

"HEHEHEH, I rasa someone angkat I masuk bilik tadi so I terjaga", ujar nya sambil duduk dan tersenyum ke arah aku.

"Maaf lah I tukarkan baju You tanpa minta izin You dulu",

"Nah sokay , You nak buat apa apa dekat I buat lah , tak minta izin pun takpe",

Ayat nya buat kan aku seram sejuk. Dia bangun dan berjalan ke arah aku dengan cara jalan nya menggoda. Lentik saja pinggul nya.

"Alang alang dah You dekat sini , tidur saja lah dengan I malam ni", ajak Tabby.

Aku terdiam. Dah lama aku tak tidur dengan perempuan lain sejak aku berkhawin dengan Maira. Kalau aku tidur dengan Tabby dan Maira dapat tahu nanti bagaimana.

"Humaira tak perlu tahu , kalau awak tak bagitahu", kata nya tiba tiba seakan akan dapat membaca apa yang ada di fikiran aku.

"You dah bukak baju I and nampak body I. I tak kisah pun tahu, takkan lah You tak nak buat benda lain jugak? I dah bagi green light dah", tambah nya lagi lalu menolak aku ke atas tilam.

WARNING 18+(tapi takdelah 18+ sangat)


Dia membuka butang kemeja aku satu persatu dan berbisik , "Kenapa nampak cuak sangat? Takkan tak biasa buat. Mafia macam you kerja nya bukan ke main perempuan saja?",

"Tabby apa yang you nak sebenarnya ni?" soal aku dengan hairan.

SERIUS LAH NAK BUAT !?

"I nak You lah , kenapa tanya lagi" dengan perlahan dia membuka kemeja aku.

Selepas dia membuka kemeja aku dan melemparkan nya , dia beralih ke kawasan leher aku. Kawasan sensetif aku.

Dia mencium leher aku sebelum menggigit manja leher aku sehingga meningalkan kesan lembam sedikit.

"Tabby please stop it", kata aku sambil mengalihkan pandangan ku dari nya.

Namun dengan kasar dia menarik dagu ku menghadap muka nya.

"Let's do it , tak ada siapa yang akan tahu okay, don't worry.

Tabby tersenyum sambil mengeluarkan sesuatu dari laci.

"Protection", dia menghulurkan kepada ku.

Aku mengambil benda itu dari nya.

"You nak yang mintak bukan I yang nak okay", ujar aku.

Kini aku pula yang berada di atas nya.

Seperti di rasuk sesuatu , aku pun memenuhi segala yang dia hendak.

Malam menjadi semakin panas.

evil-doerWhere stories live. Discover now