SEASON 2 PART 17

552 29 3
                                    

Waktu yang di nanti sudah tiba. Plan pertama akan di jalankan sekarang.

Terdapat lebih kurang 11 buah kereta bersama sama dalam perjalanan ke Johor.

Di barisan belakang sekali merupakan kereta yang di naiki oleh Tabby dan Farhan serta seorang pemandu yang merupakan ahli mafia juga.

"You ingat apa yang I cakap semalam?", soal Tabby pada Farhan di sebelah nya.

Farhan menggeleng kepala. Malas nak layan kan perangai si Tabby yang menggedik itu.

"I nak YOU LAH !", Tabby menarik Farhan ke atasnya.

Langsung tak menghiraukan pemandu kereta tu. Lagi pun dia tahu kalau pemandu tu masuk campur memang mati dia kerjakan.

"You ni memang tak boleh sabar ke? Kita baru gerak tau , belum sampai hotel lagi", ujar Farhan sambil menjeling.

"So what? Dekat sini tak boleh nak buat ke?" soal nya.

FARHAN POV

Aku terdiam. Dengan pakaian nya yang sekarang ni betul betul buatkan aku turn on. Bau minyak wangi nya yang selalu membuatkan aku bernafsu , lagi lah aku tak tahan.

"Hey kau , jangan bagi tahu sesiapa tentang apa yang kami buat faham!?",  arah Farhan pada pemandu itu.

"Baik tuan", jawab pemandu kereta itu lalu fokus kembali pada pemanduan.

"So daddy , shall we?",

"You are so naughty baby girl ," kata aku sambil terus menyambar lehernya yang putih gebu itu.

Geram aku dengan dia.

Tak sempat buat apa apa lagi telefon aku berdering. Ternyata itu adalah abah.

Dengan perasaan  yang cemas aku menjawab panggilan telefon nya.

"Ya abah?", soal aku.

"Farhan ada call atau mesej tanya khabar Maira tak hari ni?", soal Abah.

Aku mengeluh berat sebelum menjawab , "Belum abah , tak sempat nak call dia".

"Call dia , tanya khabar dia. Abah tak nak dia syak apa apa pulak", ujar abah.

"Baik abah", aku terus mematikan panggilan telefon.

"Abah? Orang tua tu nak apa?", soal Tabby sambil membetulkan tali baju dalam nya.

"Dia nak I call Maira tanya khabar dia", jawab aku.

"I nak minta you senyap kejap. I nak call dia".

Tabby menjeling sambil menganggukkan kepala.

Aku terus mendail nombor Humaira. Tak lama aku mendail dia terus mengangkat panggilan dengan teruja.

"Hye abangggg", ujar nya setelah menjawab panggilan.

"Hai sayang , sayang dekat mana tu?", soal aku.

Tabby yang tadi menjeling aku kini tiba-tiba datang mendekat. Dia membelai wajah ku mengakibatkan aku nafas aku semakin berat.

"Abang? Kenapa abang tercungap cungap ni?", soal Humaira. Aku semakin cemas. Aku menepis tangan Tabby dari membuka butang kemeja aku.

"Urm , abang sebenarnya tengah kerja tu yang penat sikit", ujar aku sambil tersenyum memberi alasan palsu.

"Khadeeja macam mana? Okay tk dia dekat sana? Rindu sangat dengan dia", kata aku lagi.

Tabby semakin menjadi jadi. Kemeja aku tak dapat dibuka , dress dia pula dia nak tanggalkan.

"Alhamdulillah , dia seronok ada teman. Maira dah pindah duduk dekat rumah Ro Na", jawab nya.

Perlahan lahan si Tabby membuka zip seluar aku. Aku terus tak dapat mengawal nafas aku. Dah macam orang berlari.

Tanpa amaran Tabby terus mengulum alat sulit aku. Aku terus terkejut dengan tingkah laku nya pada hari ni.

"Ahhhh stoppp", aku mendesah kenikmatan.

"Abang are you okay?", soal Humaira.

"URM Abang ada hal kecemasan ni , nanti abang call balik okayy?", aku terus mematikan panggilan. Takut kalau dia syak apa-apa.

Tabby semakin ghairah dengan aku.

"Apa yang kau nak buat ni ha", ujar aku sambil tercungap cungap.

"Stfu , just enjoy okay", ujar nya lalu menyambung.

bersambung........

evil-doerWhere stories live. Discover now