"Macam mana dinner malam tadi? bincang pasal apa je?", soal Humaira sambil menuang kan kopi ke cawan Farhan.
"Nothing", senyum Farhan.
"Nothing? i know abang tipu",
"Apa yang abang sorokkan dari Maira ni?", soal Humaira.
"Hal kerja", jawab Farhan pendek. Riak wajahnya berubah.
"Khadeejah , anak daddy da bangun?", Farhan berlari ke dalam bilik selepas mendengar Khadeejah menangis seorang.
Humaira mengeluh.
"mesti ada bende ni", ujar Humaira pada diri sendiri.
skip
di office Farhan
"Eh , abah?", soal Farhan.
"Ye Farhan , abah ada something urgent nak bincang", ujar Tan Sri Kamal.
Farhan mengeluh. Dalam hati nak aje dia mencarut dekat bapak mertua dia sendiri.
Ajee gile , serabut nak pikir pasal kerjaya mafia tuuu.
"Ini pasal semalam ke abah?", soal Farhan.
"Tau pun , so cane? setuju?", soal orang tua tu.
"Humaira takkan setuju",
"Dia tau?",
"Belum , dan takkan tau",
"Then tipulah dia",
Farhan mengeluh panjang.
"How abah?",
"Biarkan dia duduk dekat luar negara. I mean dengan mak tiri dia dekat Korea tu",
( urm yes guys , tan sri kamal kawen lagi dengan orang korea. kira itu mak tiri Humaira hahahahhahah )
"What!? takkan nak biarkan anak bini Farhan dekat sana sedangkan Farhan dekat sini?", soal Farhan.
"Dengar ni , sekarang ni ada masalah besar. Masalah antara abah dengan Dato Ss",
Farhan terdiam.
Really? bapa sendiri ada masalah dengan bapa mertua.
"What happen to u guys?", soal Farhan.
"Dato Ss sendiri tak puas hati sebab u bunuh Zetty. Then kami mmg kenal lama , ada masalah so lagi bertambah",
"Maksudnya kat sini ur own dad is ur enemy",
Farhan smirk.
" I hate my own dad , " jawab Farhan.
"Untuk keselamatan anak bini kamu , better dia duduk dekat Korea",
"Now semua anak ii buah Tan Sri Uddin bergabung dengan Dato Ss. So abah perlukan u dengan budak ii u", ujar Tan Sri kamal.
Tanpa berfikir panjang, Farhan bersetuju.
vote guys !!
YOU ARE READING
evil-doer
Romance[ complete story ] mafia warning : author punya first story , ditulis masa author tk matang lagi , jadi mana mana yang tak logik tu harap faham ye ¯\_(ツ)_/¯ tw‼️: ada beberapa chapter 16+ start : september 2020 end: november 2021 Mafia? Ganas ? Mem...