PART 34

2.1K 109 2
                                    

Di hospital.

"Abang," ujar Humaira sebaik sahaja Farhan sedar.

"Maira?",

"Humaira , abang minta maaf. Humaira maafkan abang", Farhan memegang erat tangan Humaira.

Meskipun berat untuk Humaira maafkan, dia hanya mengangguk. Tidak mahu suasana bertukar tegang lagi , seperti yang sekarang.

"Kenapa abang buat macam ni ?",

"Abang serabut",itu sahaja jawapan nya.

"Abang tak patut buat macam ni tau tak , Humaira risaukan abang", mengalir air mata nya. Entah keberapa kali dia menumpahkan air mata nya.

"Abang ingat , Humaira dah tak hiraukan abang",

"Stop it , Humaira tak nak abang cakap macam tu lagi faham. Cukup lah abang dah buat Humaira risau macam ni", bebel Humaira.

Farhan tersenyum.

"Janji , jangan tinggalkan abang lagi ?", soal Farhan.

"Erm , janji",

Farhan tersenyum lagi.




three weeks later,

"Mana perempuan tu?", soal Farhan dengan mukanya bengis seperti singa kelaparan.

"Dekat ruang bawah", jawab lelaki yang di beri tugas untuk mengawasi Zetty.

Farhan menangguk dan terus mengatur langkah menuju ke arah ruang bawah tanah.

Yang dimana dianggap penjara buat Zetty.

Pintu besi itu di buka kasar.

Zetty yang sedang termenung di satu sudut memandang ke arah Farhan yang menghampiri nya.

"Farhan...",  Zetty bangun berlari ke arah Farhan.

"Farhan please let me go", rayu Zetty sambil melutut.

Farhan tersenyum sinis.

Dengan kasar dia menyepak Zetty sehingga tubuhnya tak terdaya untuk bangun.

"Aku dengar , kau nak mati. Kau rela mati dari kena seksa dengan aku kan?", Farhan menarik rambut Zetty dengan sekuat hati.

Zetty hanya terdiam.

"Aku bagi apa yang kau nak , okay? Ada faham?", Farhan tersenyum sinis lagi sebelum kayu hoki itu hinggap di kepala Zetty.

Satu pukulan membuatkan Zetty menjerit kesakitan.

Kepala nya sudah berlumuran darah. Tapi itu tidak cukup , tidak membuatkan Farhan puas.

panggg

satu pukulan lagi hinggap tepat di muka Zetty yang persis seperti mayat hidup macam dalam movie Train To Busan tu.

"Cukup? Ke nak lagi?", soal Farhan kepada Zetty yang sedang nyawa-nyawa ikan itu.

Tiada sebarang jawapan dari Zetty , membuatkan Farhan bertambah tersenyum.

"Orang kata kalau diam maknanya setuju, jadi setuju lah ya aku tambah lagi. Kali ni biar sedap sikit , biar lancar terus kau goall masuk alam barzakh",

"K- k - au... k-k-e jamm",

"APAA!? AKUU KEJAM?!",

PANGGGG!!!!!

PANGGG!!

Dua pukulan lagi dan terus malaikat maut mencabut nyawa nya keluar. Langsung tak sempat Zetty mengucap.

Kepalanya hancur , mukanya pun hancur.

Farhan tersenyum puas.

evil-doerWhere stories live. Discover now