SEASON 2 PART 52

557 48 7
                                    

"Kau pergi ambil barang barang kau sekarang!", arah Farhan dengan nada suara yang kuat. Tabby sedikit cuak , tapi masih mengikut suruhan Farhan. Dia sangka yang Farhan akan teruskan perkahwinan mereka di Thailand tanpa tahu rancangan sebenar Farhan.

"Ni je kan barang kau?", Tabby menangguk. Tanpa membuang masa Farhan terus mengangkat bagasi Tabby dan mencampak kan bagasi tersebut keluar pintu. Tabby bengang dengan tindakan Farhan.

"Are you crazy?!", Tabby tercengang. "Kau yang gila , keluar dari rumah aku. Aku tak kan kahwin dengan kau!", marah Farhan. Tabby pula mula menyirap , dia tersenyum sinis.

"Excuse me bitch!? You halau I? So you dah ready untuk I sebarkan aib you?", ugut Tabby.

"Eh sundal , kau ingat aku termakan dengan ugutan kau ke? Sorry sikit ya ini Farhan Rayyan mafia paling tersohor dalam Malaysia ni. Setakat dengan ugutan kau ni sikit pun aku tak kisah lah!",

Tabby bengang. Dia mulai sedar yang dia sudah cari pasal dengan orang yang salah. Farhan memang bukan lawan dia. "So kau ingat kau boleh betul betul musnah kan rumah tangga aku? Ya memang aku dah cerai dengan Maira tapi tak semestinya aku tak boleh pujuk dia balik. Rumah tangga kita orang akan jadi seperti asal semula. Rancangan kau gagal Tabby",

Tabby terdiam. Apa yang dimaksudkan dengan Farhan adalah rancangan Tabby hanya lah sebuah rancangan yang tak masuk akal. Dia cuba musnahkan rumah tangga Farhan dan Humaira agar Farhan boleh jadi ayah kepada anak dalam kandungan nya. Tapi dia jujur terlalu awal tentang rancangan nya. Jadi serta merta Farhan makin tak mahu berkahwin dengan nya.

Rancangan memang gagal.

"Kenapa diam?", perli Farhan.

"Memandangkan kau dah kucar kacirkan keluarga aku , kau layak lah terima balasan", Farhan memandang tepat ke arah mata Tabby. Tabby mula cuak , tangan nya mengigil ketakutan.

"KAU DENGAR SINI", Farhan menolak Tabby ke dinding. Tabby langsung tak dapat bergerak , wajah Farhan hanya lah seinci dua dekat dengan wajah nya. Membuatkan dia lagi bertambah kecut perut dan langsung tak dapat mengeluarkan suara.

"AKU AKAN PASTIKAN KAU DAPAT BALASAN YANG SETIMPAL DENGAN APA YANG KAU DAH BUAT DEKAT AKU AND HUMAIRA , jangan ingat kau boleh terlepas ya betina tak guna", bisik Farhan di telinga Tabby.

"Kau nak buat apa dengan aku!? Ingat , kau pun tetap salah sebab termakan dengan godaan aku dulu!", Tabby menolak Farhan. Sempat Farhan mengelak dan mencekik kuat leher Tabby sehingga dia meronta minta dilepaskan.

"Macam macam aku nak buat dengan kau , sampai lah kau betul betul penat and tak larat nak hidup", Farhan tergelak kecil.

"L- lepaskan , s- sa- kit", Tabby tercungap-cungap. Farhan terus mencekik leher Tabby dengan kuat. Kalau ikutkan hati nya nak saja dia cekik Tabby sehingga menemu ajal.

Farhan lepaskan pegangan nya.

Tabby terduduk sambil tersenyum sinis.

"Apa tunggu lagi , jom kita fun fun dekat markas ya? Balik semula dekat tempat bawah tanah tu", Farhan menarik rambut Tabby dan mengheret nya masuk ke dalam kereta.

Bagasi yang di campak tadi , di biarkan begitu sajaha. Tabby hanya tinggal sehelai sepinggang.

wait for the next part oky <3
jangan lupa vote💗

evil-doerWhere stories live. Discover now