SEASON 2 PART 59

660 60 2
                                    

"Assalamualaikum cinta", Farhan membuka pintu bilik Humaira sambil memberi salam. Humaira yang terbaring atas katil berpura-pura tidur. Mana tak nya nervous sebab ini kali pertama mereka satu katil dan satu bilik semula setelah banyak masalah dan ujian hadir dalam rumah tangga mereka.

Maira's pov

Aku pejam kan mata. Dia beri salam pada aku aku hanya menjawab dalam hati.

"Sayang abang ni betul ke dah tidur?", soal Farhan lagi. Aku mengetap bibi. Nasib baik aku berselubung. Farhan mula baring bersebelahan aku. Aku menelan air liur. Perasaan nervous mula menerpa diri.

"Sayang jangan pura pura tidur , kalau abang tahu sayang pura pura tidur abang terkam karang", ujar Farhan sambil makin mendekati aku. Terasa dia sangat hampir dengan aku, nafas nya pun dapat dirasakan seolah olah muka nya hanya jauh beberapa inci dengan muka aku.

Perlahan lahan aku merasakan ada tangan melingkari pinggang aku. Auto satu badan aku terasa semakin meremang. 

"Baru nak bermanja tapi dah tidur hm", keluh Farhan sambil menarik aku ke dalam pelukan nya. Aku terdiam. Pelukan semakin erat sehingga aku boleh mendengar degup jantung nya. Tangan Farhan pula tak lari dari memeluk pinggang aku. Sesekali dia mencuit pinggul aku.

"Abang stop!", aku terus keluar dari berselubung dan terus tergolek jatuh katil. Farhan tak tolong malah dia gelakkan aku lagi.

"Itulah , menipu lagi. Kan dah dapat balasan", Farhan ketawa terbahak bahak sambil berguling macam tenggiling di atas katil. Seronok dapat membahan orang.

"Abang tahu Maira tak tidur lagi sebab tu abang usik Maira", Farhan turun dari katil dan mendekati aku. Aku diam sahaja. Geram sebab di bahan sebegitu rupa , bibir aku dimuncungkan sedikit tanda aku merajuk dengan nya.

"Ni muncung macam mulut itik ni dah kenapa? Merajuk ke?", soal Farhan sambil terbahak bahak gelak kan aku lagi. Kaki aku pantas menendang lutut nya. 

"Ouch sakit lah sayang", Farhan mengesat air mata akibat ketawa terbahak bahak. "Bukan nya nak tolong kita, gelak je tahu", bebel aku. 

"Aloh nak abang tolong rupanya", Farhan terus mengangkat aku dan baringkan aku ke atas katil semula. 

"Yang abang tenung saya ni kenapa? Bangun lah cepat abang berat tahu tak?", aku cuba menolak nya dari terus baring di atas aku. "Tak nak bangun", jawab Farhan sambil merenung jauh ke dalam mata aku. 

"Sayang , jum", ujar Farhan.

"Jum apa abang? Abang merepek apa malam malam ni", 

"Jum bagi Khadeejah adik", Farhan mencium dahi aku. Aku terkaku diam. Gila apa Farhan ni?

"Abang jangan merepek boleh tak? Khadeejah tu baru 3 tahun lebih tau", Aku menolak nya lagi. Kali ni dia mengalah dan maju ketepi.

keadaan di markas.

"Makan lah! ", paksa seorang lelaki yang di gelar Bob di kalangan geng mafia Farhan.

Tiada respon dari Tabby. Dia hanya terbaring kaku di atas katil. Bob mula merasakan ada yang tak kena dengan perempuan yang dah seperti mayat hidup ini. Ruang bilik itu dipenuhi dengan darah dan tak terurus. Mana mungkin Tabby boleh tahan dengan keadaan bilik ini. 

"Eh perempuan bangun makan, jangan susahkan aku nak bebel banyak kali dekat kau boleh tak?!", Bob cuba mengejut Tabby lagi. Tetap juga tiada respon dari Tabby. 

"Betina ni hidup lagi ke tak? Buat orang menyirap je, aku rogol kau karang", ugut Bob.

"Apa bising bising ni bob?", soal Man yang baru tiba sambil membawa bungkusan makanan. "Perempuan ni aku kejut tak bangun bangun dari pagi tadi, sarapan tu dah basi makanan tengah hari tak di sentuh", jelas Bob.

"Bukak pagar besi ni , aku rasa ada yang tak kena lah", arah Man. Dengan pantas Bob mengikuti arahan Man dan membuka pagar besi yang serupa dengan mana mana bilik penjara.

"Darah apa ni siak?", soal Man. Bau hanyir darah yang ada di sekitar bilik itu mula menyengat hidung masing-masing. "Oi perempuan, bangun", Man menggegarkan badan dan katil Tabby. Masih tiada respon.

"Dia dah mati ke Man?", soal Bob dengan selamba. "Macam dah arwah je betina ni", jawab Man.

"Bob kau panggil Doktor Taufik turun, aku nak dia check Tabby ni jap", arah Man. Bob mengangguk faham dan segera berlari memanggil doktor peribadi yang sudah lama berkhidmat untuk pasukan mafia Farhan.

"Kami dah kejut dia banyak kali tapi dia tak bangun bangun juga doktor", terang Bob.

Doktor Taufik menarik Tabby menghadap ke arah nya. Alangkah terkejut nya mereka dengan wajah Tabby ketika itu. Wajah nya sangat pucat, kaki pucat membiru sehingga urat urat hijau ternampak. Bibir nya yang dulu sangat mulus dan comel menggoda sekarang bertukar menjadi sangat pucat dan merekah serta pecah pecah. 

Jari Doktor Taufik segera ke arah leher Tabby untuk memeriksa nadi nya. Dr. Taufik memandang ke arah Man dan Bob.

"Pahal doktor? Dah mati?", soal Bob selamba.

"YA", jawab Doktor Taufik sambil buat muka risau.

"Macam mana dia boleh mati tiba tiba ni doktor? Sebab tak makan ke?", soal Man. "Saya rasa punca utama dia adalah sebab dia keguguran. Awak rogol dia ramai ramai atas arahan Farhan lepas tu tak bagi rawatan dekat dia kan?",

Man dan Bob serba salah nak jawab. "Kami buat apa yang bos suruh, bos dah bagi lampu hijau kami on jelah terkam Tabby", jawab Bob.

"Itulah saya rasa punca nya. Dia kan pregnant tapi dirogol ramai ramai lepas tu saya syak dia keguguran, tak dapat rawatan ni lah jadi nya. Sekarang awak faham kan macam mana bilik ni dipenuhi darah darah ni semua?",

Bob dan Man mengangguk faham. "Thanks doktor", ujar Bob dan Man pada Doktor Taufik.

"Sekarang ni kita nak buat apa dengan cik Tabby ni? Farhan kena tahu benda ni?", ujar Man.

"Aku bukan apa dowh aku takut", jawab Bob. Man mencubit Bob. "Kau nak takut apa , dia mati sebab keguguran bukan sebab kita seksa dia sampai mati. Lagi pun bos memang nak dia mati kan, so nak takut apa", marah Man.

"Nanti aku bagi tahu bos besok. Pape pun korang bersihkan lah bilik ni dulu. Mayat Tabby aku simpan dekat bilik lain", arah Doktor Taufik.

 maaf sebab author dah jarang update sebab author dah start busy. tunggu next part okay,


evil-doerWhere stories live. Discover now