SEASON 2 PART 16

581 32 5
                                    

Nafas kami tercungap-cungap. Setelah beberapa round kami beraksi , akhirnya Tabby sudah kepenatan.

Kami berdua berselimut sambil masing ii separuh telanjang.

Kalau ada yang tiba tiba masuk bilik ni , sumpah aku kata gelabah nak mati.

"Boleh tahan jugak You ni kan", ujar Tabby sambil memeluk aku.

"You yang nak , I bagi je", jawab aku.

"Hmm , You pun , buas je I tengok. Dah lama tak dapat ke ? Ke Humaira dah tak bagi sebab dah dapat sorang anak?", soal nya lagi memerli aku dan Humaira.

"You jangan nak macam macam tuduh wife I eh", marah aku padanya.

"Alah , jangan lah nak melenting pula. I gurau je", ujar nya lagi.

"Dah lah , I nak masuk bilik I", aku bangun dan mencari pakaian aku.

"Esok jangan lupa , waktu yang sama tapi dekat tempat lain", kata Tabby sambil tersenyum gedik.

"You dah gila ke? Esok kita dah kena gerak pergi rumah mummy. Ingat plan kita",

"So what? Lepas tu kita singgah hotel abah kan , then You ingat kat situ tak boleh ke ? hm?",

Aku mengeluh. Tak puas lagi ke apa yang aku bagi tadi.

"Tengok lah macam mana", ujar aku tanpa rasa bersalah.

"Good daddy",

Aku menjeling pada nya dan terus keluar dari bilik Tabby.

skip END FARHAN POV

Seorang maid masuk ke bilik Tabby untuk mengemas. Kebiasaannya semua maid di markas ini akan mengemas setiap bilik ketika tuan bilik sedang bersarapan.

Sedang mengemas di bahagian katil , dia terjumpa sesuatu. Pada awal nya dia menganggap benda itu adalah sekadar plastik bungkusan gula ii biasa.

Namun setelah di teliti ternyata plastik yang di sangka plastik bungkusan gula ii itu sebenarnya adalah condom.

Satu plastik nya telah dibuka , satu lagi tetap sempurna belum di gunakan.

Dahi maid itu berkerut , tanpa berfikir panjang dia memasukkan condom yang masih belum digunakan ke dalam poketnya mana kala lagi satu yang telah digunakan dia genggam sahaja.

Niat nya untuk jadikan bahan bukti.

Maid itu berhasrat untuk memberitahu Tansri Kamal , sebab dia rasa curiga.

Tabby tu kan perempuan , kenapa perlu ada condom di bilik nya. Mesti ada sesuatu yang berlaku di dalam bilik ini semalam.

Maid yang bernama Wati itu segera keluar dari bilik Tabby selepas mengemas.

Dia segera mencari Tansri Kamal.

Tetapi lain jadi nya apa bila dia terserempak dengan Tabby dan Farhan.

"Ha , kenapa nampak cemas ni? Ada apa?", soal Farhan dengan tegas membuatkan Wati berasa semakin cemas.

Takkan lah dia nak cakap dia jumpa condom dalam bilik Tabby. Bagaimana kalau condom yang dijumpai itu adalah milik Tabby dan di pakai oleh Farhan malam tadi.

"TAKDE APA APA", jawab nya dengan cemas.

"Plastik apa dekat tangan tu?", soal Tabby sambil merampas plastik yang Wati genggam dari tadi.

"WHAT!? Mana You dapat ni?", soal Farhan dengan marah pada maid itu.

"Maaf , saya janji tak bagitahu siapa siapa", kata Wati dan cuba melarikan diri.

Tapi Farhan pantas menarik lengan Wati dengan kuat sehingga dia tidak boleh melarikan diri.

"You tak sorokkan betul betul ke Tabby?", marah Farhan.

"You nak salah kan I pula? You yang sedap sangat sampai lupa nak buang betul ii kan!", marah Tabby balik.

"Mana satu lagi I tahu You mesti ada ambil satu lagi!", Tabby melempang wajah Maid itu sehingga wanita itu terjatuh.

Wati mengigil ketakutan. Dia takut diri nya di apa apakan , jadi dia melupakan hasrat nya untuk mengadu pada Tansri Kamal.

Dia segera menyerahkan yang lagi satu pada Farhan.

"Ingat eh , kalau kau bagitahu siapa siapa mati kau aku kerjakan", Farhan memberi amaran pada Wati.

Tabby tersenyum. Gembira bila dia sakitkan orang.

"Dah pergi , jaga kelakuan jangan sampai orang syak apa apa", pesan Tabby pada Wati sambil tersenyum jahat.

"Baik tuan , baik cik", dengan penuh rasa ketakutan Wati beredar dari situ.

"You rasa dia tahu ke kita buat apa malam tadi? You rasa dia nampak atau dengar apa apa ke malam tadi?", soal Tabby bertubi tubi.

"I yakin dia tak nampak atau dengar apa apa malam tadi. But I yakin dia syak kita buat something sebab dia dah jumpa bukti", terang Farhan sambil menyorokkan bungkusan condom ke dalam poketnya.

"Dah lah , jangan kecoh kecoh. Kalau tak nanti orang lain tahu lagi susah", Farhan berlalu pergi.

Tabby tersenyum jahat selepas Farhan berlalu pergi.

"Kalau orang tahu pun apa salah nya , nanti aku dapat kau juga. Bukan perempuan ntah apa apa tu", Tabby membebel seorang diri.

wait for the next part guys. jangan lupa vote  !

evil-doerWhere stories live. Discover now