Aku sudah sampai di Korea. Tetapi aku terlalu penat ketika flight tadi jadi aku terus bergerak ke hotel.
Sampai sahaja di bilik hotel , aku terus terbaring di atas katil kerana kepenatan. Telefon dikeluarkan. Aku membuka chat aku dengan Zetty dan memeriksa alamat nya lagi. Aku kata aku ke sini untuk berjumpa dengan Deejah saja. Jadi dia bagi alamat rumah dia saja di sebabkan Deejah ada dengan dia. Kenapa Zetty seolah olah nak halang atau jauhkan aku dari Humaira?Ke Zack dah bagi tahu semua yang pasal rancangan aku nak nikah dengan Tabby? Ah sudah. Aku lupa nak maklum kan dekat orang sini yang rancangan tu dah batal dan Tabby tak pregnant kan anak aku.
Aku bangun dari baring di katil kerana hati mula tak tenteram. "SHIT , kenapa lah aku suka buat benda yang akan menyusahkan diri sendiri", ujar aku pada diri sendiri.
Pintu bilik aku tiba tiba diketuk. Aku bersangka baik tu mungkin orang hotel.
Pintu bilik di buka. Muncul seketul makhluk bernama Zack.
"Zack? Macam mana kau boleh ada dekat sini?", aku terkejut beruk.
"Zetty bagi tahu aku kau minta alamat Humaira. So aku agak dah kau akan datang sini", jawab Zack sambil selamba masuk dalam bilik aku. Dia buat macam bilik dia pula.
end Farhan's pov
"Ye lah aku tahu tu , tapi macam mana kau tahu aku stay dekat hotel ni?", soal Farhan.
"Saka aku bagi tahu kau tinggal dekat hotel mana", jawab Zack main main. Farhan menjeling.
"Main main lah kau ni", marah Farhan. Zack ketawa lihat lagak nya.
"Petang ni aku bawa kau jumpa anak dengan ex wife kau okay?", ujar Zack.
"Serius ? Aku tak rasa Maira nak jumpa aku",
"Kau dah nak jadi laki orang balik , memang lah dia tak nak jumpa kau", Farhan menggeleng. Dia dah agak semua yang ada di sini tak tahu dia tak jadi nak bernikah dengan Tabby.
"Aku dah tak jadi nak nikah dengan dia",
"Ouh. Kenapa?",
"Tabby baru jujur dengan aku pasal rancangan dia", jawab Farhan. "Rancangan? Apa dia ni aku tak faham?",
"Tabby sebenarnya ada boyfriend sebelum ni. Tapi boyfriend dia lari lepas dah ngandung kan dia. Dia dapat tahu dia pregnant masa dia datang sini. Jadi dia target aku untuk jadi pak sanggup. Sebab tu dia goda aku and hancurkan rumah tangga aku and Maira", jelas Farhan. Zack menyirap. Tak sangka Tabby macam tu.
"So , apa cerita Tabby sekarang?",
"I don't know. Aku kurung dia dulu. Lepas setel hal dekat sini aku sambung seksa dia. Bunuh ke apa", Farhan tergelak kecil.
"Kau datang sini nak rujuk balik dengan Maira lah ni?",
"Ikut kan rancangan aku macam tulah. Tapi kalau dia tak nak getback dengan aku , aku tak kisah", jawab Farhan pasrah.
ha so macam mana? agak agak maira nak getback balik dengan farhan tak ??
eehehehhehehhe tunggu next part okeyyy 🦋✨
YOU ARE READING
evil-doer
Romance[ complete story ] mafia warning : author punya first story , ditulis masa author tk matang lagi , jadi mana mana yang tak logik tu harap faham ye ¯\_(ツ)_/¯ tw‼️: ada beberapa chapter 16+ start : september 2020 end: november 2021 Mafia? Ganas ? Mem...