SEASON 2 PART 54

579 51 0
                                    

"Bos semua budak budak kita dah puas dengan perempuan tu. Perempuan pula tu tengah pengsan , penat sangat agaknya", ujar salah seorang anak buah nya.

"Rezeki korang lah Man", Farhan tergelak. "So sekarang ni apa plan bos , perempuan tu bos nak uruskan macam mana lagi?", soal Man.

"Biarkan dia terkurung macam orang gila dalam tu. Apa yang penting aku nak dapat kan ex wife aku balik", kata Farhan sambil bercekak pinggang di hadapan pembantu nya itu.

Man mengangguk faham. "Flight bos sejam lagi , nak gerak sekarang ke?",

"Hm , sekarang. Aku tak nak terlambat", jawab Farhan.

Farhan nekad untuk pergi mencari Humaira di Korea. Dia berhasrat untuk pujuk Humaira supaya kembali pada nya tak kira apa sekalipun yang terjadi. Dia mahu kan keluarga kecil nya kembali.

Situasi Tabby.

Tabby tercungap-cungap. Kepenatan dan sakit. Darah tidak berhenti-henti mengalir keluar dari  celah peha nya.

"Apa yang dah jadi dengan kandungan aku? Aku gugur ke?", soal Tabby dalam hati.

Dia risau dengan kandungan nya. Lelaki lelaki yang memperkosa dia tadi sangat kejam. Langsung tak fikirkan tentang dia.

"Jahanam kau Farhan!", jerit Tabby. Namun tiada siapa dengar akan jeritan nya. Jeritan nya hanya bergema di sekitar bilik itu.

Dia cuba untuk bangun dan mengambil sebotol air di hujung katil. Tapi dia tersungkur jatuh di sebabkan kaki nya lemah tak berdaya untuk bangun. Kaki nya menggeletar. Mana tak nya , dia sudah di kendurikan ramai ramai memang tak berdaya lah nak jalan. Tambahan lagi dia sedang mengalami pendarahan.

"Tolong!!! Sesiapa dekat luar!!!!", jerit Tabby. Tetapi masih sama , tetap tiada siapa yang menyahut.

"Aku tengah sakit lah !!! Tak ada sesiapa nak tolong ke? Kenapa kejam sangat korang ni?", marah Tabby lagi.

"Rh perempuan kau boleh tolong senyap tak?!", marah seoramg lelaki yang tiba tiba muncul.

"Keluarkan aku , bawa aku pergi klinik cepqt!", tengking Tabby.

"Just shut the fuck up", lelaki itu terus beredar tanpa mempedulikan si Tabby yang merangkak-rangkak meminta bantuan.

Tabby bengang

evil-doerWhere stories live. Discover now