"Mummy betul betul nak tinggalkan Farhan sebab Farhan tak nak jaga perempuan ni?", soal Farhan , cuba untuk menghalang Datin Rosmah keluar daripada rumahnya.
"Mummy nekad", jawab Datin Rosmah sambil terus berjalan masuk ke dalam kereta.
Farhan menoleh ke arah Tabby yang sedang mengikuti Datin Rosmah dari belakang.
"PUAS HATI KAU DAPAT HANCURKAN HIDUP AKU!", tengking Farhan.
Tabby sangat terkejut. Dia takut , sekali gus langkah nya terhenti.
"Kalau ikut kan , dah lama aku nak bunuh kau. Dasar perempuan murahan!", Farhan mendekati Tabby. Semakin dekat semakin membuatkan Tabby tak keruan. Risau jika di apa apakan oleh Farhan .
"Atau patut ke , aku bunuh kau sekarang depan aunty kesayangan kau ni?", Farhan mendongakkan wajah Tabby agar mereka bersemuka.
Tabby terlampau takut , dia tidak dapat bergerak kemana mana walau seinci pun. Dia risau nasib nya akan menjadi seperti apa yang Tan Sri Kamal pernah ceritakan.
Dia dengar , Zetty pernah diseksa sehingga hampir meragut nyawa. Seperti itu juga dengan anak anak buah musuh nya. Di seksa dengan kejam atau pun dikurung.
"Stop it !", Datin Rosmah menepis tangan Farhan lalu menampar wajah anak lelaki nya itu. Wajah nya bertukar merah. Perasaan marah mula membara kembali.
"Mummy nak sangat pergi dari Farhan kan? PERGI! JANGAN PERNAH MUNCUL LAGI DEPAN AKU FAHAM!", tengking nya.
Datin Rosmah terus menarik Tabby ikut bersamanya masuk ke dalam kereta.
"Aku nak kau hantar mummy balik rumah Dato , tabby tu kau hantar dia dekat tempat kurungan bawah tanah , markas Dato", Farhan sempat berpesan kepada anak buah nya.
"Sorry Tabby , lepas ni kau kena hadap perkara berat yang lain pula",
next part soon!
jangan lupa vote dan share okay <3
YOU ARE READING
evil-doer
Romance[ complete story ] mafia warning : author punya first story , ditulis masa author tk matang lagi , jadi mana mana yang tak logik tu harap faham ye ¯\_(ツ)_/¯ tw‼️: ada beberapa chapter 16+ start : september 2020 end: november 2021 Mafia? Ganas ? Mem...