PART 22

2.2K 105 4
                                    

"Eh , kau buat pe dalam bilik aku ni ?", soal Farhan.

Dia segera menolak pintu kamar hotel itu , risau kalau orang lain ternampak.

Dia pun pelik, macam mana Zetty boleh masuk. Zack saja yang ada kunci bilik.

" Apa? Ni bilik I kan ", kata Zetty.

Ye , Zetty yang menggangu Farhan , yang selalu menggedik dengan Farhan.

" Apa kau merepek ni setan , kau ada lagi dekat Penang ? Apa kau nak ?",

Zetty mendekati Farhan yang tercengang di pintu kamar.

"I akan selalu ada dengan You , forever ",

Zetty tersengih seperti kerang busuk .

Kan , kerang busuk an ? Uwu 🙈

" Ya Allah , apa kau merepek lagi ni , apa kau buat kat sini , dulu kau kata kau holiday dekat sini , ni pun holiday ke setan !?",

Farhan mula naik angin , muka nya merah padam. Entah apa lagi dia nak buat .

Zetty tersengih , dia membuka pakaian nya dan terserlah lah lingerie merah yang menggoda .

Farhan terkaku ,

Dia meraup wajah nya .

"Apa kau nak buat ni Zetty?", dia cuba menolak Zetty.

" Im yours ",

Tiba tiba terasa ketukan kuat di leher , pandangan nya samar samar , dan dia terus tidak sedarkan diri.

" Wow ", Zack terlopong melihat lingerie yang dikenakan Zetty.

Zetty tu adik angkat , erm.

Zack menggeleng , takkan dengan adik pun nak selera haish.

" Dah lah tunggu apa lagi , cepat angkat ", arah Zetty.

" Hurm , "

Zack mengangkat Farhan yang terlentang di simen , dia terus mengangkat Farhan dan baringkan nya di atas tilam bersaiz king itu.

Zetty tersenyum puas , dah pujuk cara elok tapi tak mahu .

Sekarang kau aku punya , Zetty tersengih.

evil-doerWhere stories live. Discover now