FARHAN'S POV
"Ambil ni , makan", aku menghulurkan bungkusan roti dan air kotak.
"Tu je yang aku boleh dapat. Dah tengah malam tak ada kedai yang bukak", ujar aku lagi.
Sambil perlahan lahan , Tabby mengambil bungkusan roti dan air kotak dari aku.
"Thank you", ujar nya.
"Btw Tabby , aku dah buat keputusan",
Tabby melihat kearah aku dengan hairan sambil bertanya , "Keputusan apa?",
Dengan berat hati aku mejawab , "Aku dah buat keputusan untuk kawin dengan kau , aku nak bertanggungjawab atas apa yang kita berdua dah buat",
Kening Tabby berkerut. Mungkin dia sendiri tak percaya yang aku setuju untuk berkahwin dan jaga anak dalam kandungan dia tu.
"Farhan are you serious?", soal Tabby sambil memandang aku dengan serius.
"Yes , aku serius. Aku dah nekad nak kahwin dengan kau and jaga anak kita",
cis , anak kita ?
"Tapi awak betul betul ke sudah rela lepaskan Humaira?", soalan Tabby buatkan aku terdiam.
Sama sekali aku tidak rela lepaskan Humaira. Tapi apakan daya , kepercayaan Humaira pada aku sudah hilang. Apatah lagi nak maafkan aku kan ?
"Maaf lah saya tanya soalan yang sensitif",
"Tipu lah kalau saya cakap saya rela , tapi nak buat macam mana kan? Benda dah nak jadi", jawab aku.
"Farhan , listen to me. Kalau awak rasa awak sayang lagi dengan Humaira , pergi cari dia and minta maaf. Jangan paksa diri awak terima saya", ucap Tabby.
"Saya rasa saya dah patut kot nak pergi pujuk atau minta maaf , saya dah hilang dia. Maybe kita orang memang dah tak ada jodoh?",
Aku tersenyum.
wait for the next part okay.
don't ask me "cter ni da abis ke?" "cter ni abis smpai sini je ke", nooo banyak lg author nk update..
YOU ARE READING
evil-doer
Romance[ complete story ] mafia warning : author punya first story , ditulis masa author tk matang lagi , jadi mana mana yang tak logik tu harap faham ye ¯\_(ツ)_/¯ tw‼️: ada beberapa chapter 16+ start : september 2020 end: november 2021 Mafia? Ganas ? Mem...