O GECE HER ŞEY DEĞİŞTİ

21 4 0
                                    

...KİTAP ARKASI...

DAİMA GERÇEKLERİ ANLATTIM AMA KİMSE BANA İNANMADI.

Jazmin'in hayatı o gece değişti. En yakın arkadaşı Becky, ilk görüşte aşık olduğu Icarus'la birlikte yüksek bir binadan atlamış ve yere çarpmak yerine sanki buharlaşıp uçmuştu. Tıpkı yıllar önce bir başka çiftin yaptığı gibi. Kasabada anormal olaylar yaşanıyordu ve tanıklar da en az kurbanlar kadar tehlikedeydi.

XXXXXXXXXXXXXXXXXX

...KİTAP ÖZELLİKLERİ...

Yazar Adı: SALLY GARDNER

Kapak Cinsi: KALIN KAPAK

Sayfa Sayısı: 214

Yayın: YABANCI

Basım Yılı: 2020

Puan: 5/4

XXXXXXXXXXXXXXX

...KİTAP YORUMUM...

O GECE HERŞEY DEĞİŞTİ, arkadaşıma doğum günü hediyesi olarak alırken, merakıma yenik düşüp kendime de aldığım kitap.

KONUSU

Jazmin' in hayatı en yakın arkadaşı Becky ile sevgilisi Icarus'un bir gece yüksek bir binadan atlaması ve ortadan kaybolması ile altüst olmuştur. Olaylara baştan sona yakından tanık olan Jazmin, derdini kimseye anlatamaz. Ne var ki yıllar önce yine böyle bir olay yaşanmış ve iki sevgili aynı yüksek binadan atlamış ve yine bulunamamışlardır. Bay Jones adlı biri hem şimdiki hem de geçmişte yaşanan olaylara yakından tanık olan kişilerle röportaj yapmaktadır.

O GECE HER ŞEY DEĞİŞTİ, genç yetişkin türünde, biraz fantastik biraz da bilim kurgu içeren, sayfa sayısının azlığından bir günde bitirilecek bir kitaptı. Kitabın ilk başları beni sıktı ve okurken yordu ama olayı kavradıkça ve karakterleri benimsedikçe kitabın sayfaları ardı ardına aktı gitti.

Kitabın olay örgüsü fazlasıyla merak uyandırıcı olsa da beni asıl meraka düşüren Bay Jones'ın kim olduğuydu. Son bölüme kadar tek bir cümle etmeyen bu karakterin kim olduğu ve ne ile ilgilendiği son bölüme kadar gizemini koruyor. Bu da kitabın merakla okunmasını sağlıyor.

Son olarak kitabın tasarımından söz etmek istiyorum. Yabancı Yayınları, yayınladıkları kitap konuları, çeviri ve kapak tasarımı bakımından benim için birinci sırada yer alıyor. Özellikle ciltli kitapların kapak baskıları inanılmaz hoşuma gidiyor. Bu kitabında kapağı son derece göze hitap eden ve kitabı özetleyen bir tasarım olmuş.

Bilim kurgu ve fantastik tarza giren kitapları okumayı seven bir okursanız kesinlikle şans vermelisiniz diye düşünüyorum.

XXXXXXXXXXX

GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...

Kitap DelisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin