ÇIĞLIK (HUSH HUSH 2)

154 2 2
                                    

KİTAP ARKASI

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

...KİTAP ARKASI...

Nora Grey'in hayatı mükemmellikten hala çok uzaktadır. Hayatına kast edilmiş olması hoş bir deneyim olmasa da en azından bu durumun içinden bir koruyucu melek sahibi olarak çıkmıştır. Gizemli, çekici ve muhteşem bir koruyucu melek. Ama Nora'nın hayatındaki yerine rağmen, Patch'in hareketleri kesinlikle meleksi değildir. Her zamankinden daha anlaşılmazdır (tabi bu mümkünse) ve daha da kötüsü, Nora'nın ezeli düşmanı  Marcia Millar'la zaman geçiriyor gibi görünmektedir.

Patch'in tuhaf davranışları sonucu Nora kasabaya yeniden taşınan eski aile dostu Scott Parnell'la zaman geçirmeye başlar. Scott'ın çileden çıkarıcı tavırlarına ve bir şeyler sakladığına dair sahip olduğu hisse rağmen, Nora ona doğru çekilmekten kendisini alamaz.

Bu da yetmezmiş gibi öldürülen babasına ait görüntüler Nora'ya musallat olmuştur, öyle ki bir noktada babasının ölümü ile Nefilim soyu arasında bir bağ olup olmadığını sorgulamak durumunda kalır. Gerçekte ne olduğunu umutsuzca öğrenmek isteyen Nora, cevaplara ulaşabilmek için kendisini giderek tehlikeli hale gelen durumların içine sokar. Ama belki de bazı şeyler olduğu gibi bırakılmalıdır, zira gerçek, güven duyduğu her şeyi -ve herkesi- yok edebilir.

XXXXXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP ÖZELLİKLERİ...

Yazar Adı: BECCA FITZPATRICK

Kapak Cinsi: KALIN KAPAK

Sayfa Sayısı: 407

Yayın: PEGASUS YAYINLARI

Basım Yılı: 2016

Puan: 5/5

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

...KİTAP YORUMUM...

ÇIĞLIK, Hush Hush serisinde olayların genişlemeye başladığı kitap.

KONUSU,

Hayatının tehlikesini atlatan Nora ve insanlıktan vazgeçip koruyucu melek olmayı tercih etmek zorunda kalan Patch aralarında tam anlamıyla adı konmamış ilişkilerini yürütmeye çalışsalar da araya giren baş melekler bu duruma büyük bir engeldirler... Patch'in kendisinden uzaklaşıp baş düşmanı ile takılmaya başlaması Nora'yı üzse de hayatına devam etmek zorundadır. Başından geçen olaylarla ise babasının katilini bulmaya odaklanan Nora bir kez daha hiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığını anlayacaktır.

Kitabın benim için tek eksisi karakterleri sevme tutarsızlığım... Patch karakterini ne kadar seviyorsam Nora ve Vee karakterlerinden de o kadar nefret ediyorum. İki yakın arkadaş birbirlerinden her şeyi saklarlar mı? Saklıyorlar ve beni deli ediyorlar. Özellikle de Nora, Vee'ye biraz daha  açık olsa başları belaya girmeyecek  ya da Vee biraz aklıyla hareket etse hayat gayet güzel olacak onlar için.

Becca Fitzpatrick, asıl kötüyü saklama konusunda fazlasıyla başarılı bir yazar. Bunu serinin ilk kitabında da bu kitabında anlamak hiç zor olmadı benim için. Tahminlerimden fazlasıyla uzak bir sondu diyebilirim. Kitabın sonu ilk kitabının yaratamadığı merakı yarattı bende. Üçüncü kitaba geçmek için sabırsızlanıyorum.

XXXXXXXXXXXXXXXX
GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...

Kitap DelisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin