BİRİMİZ YALAN SÖYLÜYOR

1.2K 8 9
                                    

KİTAP ARKASI

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


...KİTAP ARKASI...

Bir pazartesi öğleden sonra, Bayview Lisesi'nin beş öğrencisi cezaya kaldı.

Bronwyn, öğrencilerden Zeki olanı, Yale Üniversitesi'ne girmek istiyor ve asla kuralları çiğnemiyordu.

Güzel olan Addy ise mükemmel bir mezuniyet balosu prensesiydi.

Sabıkalı olan Nate, halihazırda uyuşturucu satıcılığından şartlı tahliye edilmişti.

Sporcu olan Cooper, tüm gözleri üzerinde toplayan bir beyzbol oyuncusuydu.

Ve herkes tarafından Dışlanan Simon, Bayview Lisesi'nin ünlü dedikodu uygulamasının yaratıcısıydı.

Ancak kimse Simon'ın o ceza sınıfında öleceğini tahmin edemezdi. Yapılan soruşturmaya göre Simon'un ölümü bir kaza değildi. Üstelik polis, Simon'ın diğer dört öğrenci hakkında yayınlayacağı dedikoduları eline geçirince hepsi birer cinayet şüphelisi oldu. Peki kim yalan söylüyordu?

Herkesin sırları vardır, değil mi? Asıl önemli olan, o sırları korumak için ne kadar ileri gideceğinizdir.

XXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP ÖZELLİKLERİ...

Yazar Adı: KAREN M. McMANUS

Kapak Cinsi: KALIN KAPAK

Yayın: YABANCI YAYINLARI

Sayfa Sayısı: 350

Basım Yılı: 2017

Puan: 5/4

XXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP YORUMUM...

BİRİMİZ YALAN SÖYLÜYOR, sonu beni fazlasıyla etkileyen, iyiki okumuşum dedirten bir kitap oldu.

KONUSU
Simon, okulun dedikodu sayfasının yazarı. Beş kişilik bir grupla kaldığı cezada hayatını kaybettiğinde geri kalan dört öğrenci şüpheli olarak ifade veriyor. Polisin gözünde dört öğrencinin de Simon'ı öldürmek için nedeni var çünkü Simon ceza sınıfında ölmeseydi bir gün sonra dört öğrenci hakkında da kimsenin bilmediği sırlarını paylaşacaktı. Peki katil hangisi? Hangisi yalan söylüyor?

Kitabın benim için en büyük artısı tüm karakterleri fazlasıyla sevmiş olmam oldu. Karakterleri o kadar çok sevdim ki onlar hakkında bilgi sahibi olabilmek için kitabı hızlı hızlı okudum. Özellikle dört ana karakterin birleşiminden muhteşem bir gençlik kitabı olurmuş (içinde cinayet içermeyen)

Kitabın anlatımı dört karakterin ağzından yapılıyor. Her karakterin duygu ve düşüncelerini okumak fazlasıyla keyif verdi bana.

Sonu tahmin ettiğimden daha farklı bir şekilde sonuçlandı. Ellerim boş kalmış gibi hissetsem de kitap bittiğinde 'bitmesi gereken şekilde bitti.' dedim.

XXXXXXXXXXXXX
GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...

Kitap DelisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin