...KİTAP ARKASI...
Tate Collins havayolu pilotu Miles Archer'la tanıştığında, bunun ilk görüşte aşk olduğunu düşünmez. Birbirlerini arkadaş olarak görecek kadar bile iletişim kurmazlar. Tate ve Miles'in tek ortak noktası birbirlerine karşı inkar edilemez bir çekim hissetmeleridir. Tutkularını açıkça ortaya koyduklarında, kusursuz bir planları olduğunu anlarlar. Genç adam aşk peşinde değildir, genç kadının ise aşka ayıracak vakti yoktur, geriye sadece seks kalır. Tate, Miles'ın ona sunduğu iki kurala uyduğu sürece anlaşmaları şaşırtıcı bir şekilde sorunsuz olacaktır.
Asla geçmişim hakkında soru sorma.
Bir gelecek bekleme.
İdare edebileceklerini düşünürler, ama çok geçmeden bunun hiç de kolay olmadığını anlarlar.
Kalplere sızılıyor.
Sözler bozuluyor.
Kurallar çiğneniyor.
Aşk çirkinleşiyor.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP ÖZELLİKLERİ...
Yazar Adı: COLLEEN HOOVER
Kapak Cinsi: KARTON
Sayfa Sayısı: 368
Yayın: EPSİLON
Basım Yılı: 2015
Puan: 5/4
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP YORUMUM...
KARAKTERLER:
Tate Collins; kendini kariyerine adamış, etrafı pilotlarla çevrili (bu durum onu kıskanmamız için yeterli bence ;) )aşık olduğu kişilerden yara almış ama aşık olmaktan asla çekinmeyen bir karakter.
Miles Archer; duygularını saklama konusunda tam bir uzman olsa da geçmişiyle yaşamaktan kurtulamayan kitabımızın yakışıklı pilotu.
Corbin Collins; kardeşine olan ilgi ve sevgisini ilk başlarda fazla belli etmesede kitabın sonunda 'keşke benim de böyle bir ağabeyim olsaydı.' demeden yapamadım.
Kitap 6 yıl öncesi ve günümüz arasında git gel yaşıyor. Her ne kadar iki farklı zamanı ard arda sayfalarda okuyor olsanız da kafanız karışmıyor ve kitap bittiğinde aklınızda soru işaretleri kalmıyor. Böyle düşünmemin nedeni kitabı bir günde bitirmiş olmamda olabilir tabi ki.
Kitabın günümüz kısmını okurken 'Acaba Tate ile Miles arasında neler olacak?' diye düşünürken Miles'in geçmişe dönmesiyle 'Acaba bu adam geçmişinde ne yaşadı da bu hale geldi?' diye sorarken buldum kendimi. Ve istemsizce her iki zamanda da mutlu olmasını istedim. Yazar her iki zamanda da okuru merakta bırakmak istemiş ve bence bunu başarmış da.
ÇİRKİN AŞK kitabını kulağıma gelen ELLİ TON serisine olan benzerliği nedeniyle okumak istemesemde merak ve fragmanını izledikten sonra 'filmi çıkarsa tam olarak anlayamam.' düşüncesiyle okudum diyebilirim. Şuan diyorum ki iyiki de öyle düşünmüşüm. İki farklı karakterin birbirine olan çekimi ve baş erkek karakterin geçmişindeki kötü anılar her ne kadar ELLİ TON serisiyle paralel gidiyormuş gibi gözükse de konular tamamen farklı. -Miles'ın kırmızı odası yok mesela ya da Tate'e sözleşme imzalaması konusunda baskı yapmıyor ;)- Eğer sizde benim gibi ikilemde kaldıysanız okuyun derim. Ne kaybedersiniz ki?
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
GELECEK KİTAP YORUMUNDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitap Delisi
SaggisticaHANGİ KİTAPLARI OKUYACAĞINIZA KARAR VEREMİYORSANIZ DOĞRU YERDESİNİZ...((WATTPAD KİTAPLARI DAHİL DEĞİLDİR))