DALGALAR (PUSH 2)

44 3 0
                                    

...KİTAP ARKASI...

"Benim gibi birinin, dünyanın etrafını sarabilecek uzunlukta bir günah listesi bulunan birinin af bulması imkansızdı."

David Calgaro'nun sırları vardı ve sevdiği tek kadın, o sırları korumak uğruna büyük bir bedel ödemek üzereydi. Tüm hayatını bir amaç ve kontrol duygusu arayarak geçirmişti. Ve bunları tek bir yerde, mükemmel bir anda bulmayı başarmıştı; başka birinin hayatının mutlak kontrolünü elinde tuttuğu bir anda.

David kurtarılamaz, onarılamaz, doğru yola sokulamazdı. Ama Emma Searfoss, onun ruhunu etkisi altına alacak küçük bir umut ışığı yaratmıştı. Af imkansız olsa da, hayatın imkansız olmadığına inanmasını sağlayacak bir umuttu bu. Belki de David, olduğunu sandığı kişi değildi. Belki de olduğundan daha fazlası olmak kaderinde vardı.

XXXXXXXXXXXXXXX

...KİTAP ÖZELLİKLERİ...

Yazar Adı: CLAIRE WALLIS

Kapak Cinsi: KARTON

Sayfa Sayısı: 349

Yayın: YABANCI

Basım Yılı: 2017

Puan: 5/4

XXXXXXXXXXXXXXXXX

...KİTAP YORUMUM...

DALGALAR, sonu ile beni şaşırtmayı başaran PUSH serisinin ikinci kitabı.

Sevdiği kadını köprüden iten David, arkadaşı Matt sayesinde hatasını telafi ettikten sonra Emma'nın kendisi ve ilişkileri hakkında vereceği kararı sabırsızlıkla beklemeye başlar. Emma ise David'in kendisini sevdiğinden emin bir şekilde ilişkisine devam etme kararı alır ve her şeyin yoluna gireceğini umut eder ama geçmiş insanın peşini asla bırakmaz.

Kitabın içeriği, David'in hayatındaki kadınları köprüden aşağı ittikten sonra hissettiklerini ve David'in çocukluğunda yaşadıklarını ele alırken ilk kitabın yan karakterlerinden biri olan Matt'in gözünden ise olayların gidişatına tanık olmamıza avantaj sağlıyor.

DALGALAR, hakkında genellikle 'gereksiz, hayal kırıklığı sebebi ve kötü sonlu' içerikli eleştiriler duyduğum bir kitaptı. Bu yüzden her ne kadar KÖPRÜ kitabının sonu bende merak uyandırsa da kitabı elime aldığımda istemsizce önyargılıydım ama kitabın kapağını kapattığımda ise daha ne olabilirdi ki? diye düşünmeden edemedim. Olay örgüsünün ilerleyişi, karakterlerin birbirleri ile olan uyumları, dilin akıcılığı ve beklenmedik final sahnesi beni benden aldı ve tüm önyargılarımı sildi süpürdü.

Genç yetişkin tarzı roman okumayı seven herkese gönül rahatlığı ile tavsiye ediyorum ama lütfen önyargılarınızı bir kenara koyun.

XXXXXXXXXXXXXX

GELECEK KİTAP YORUMMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 29, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kitap DelisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin