ÇIĞLIK ATTIĞINI KİMSE DUYMAYACAK

71 2 0
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

KİTAP ARKASI

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


...KİTAP ARKASI...

MAKANI YOUNG, bir yıl önce Nebraska'daki büyükannesinin yanına taşındığında karanlık geçmişini ardında bırakabildiğini sanıyordu. Yepyeni arkadaşlar edinmişti ve hatta gizemli Ollie Larsson'la arkadaştan fazlası olacaklar gibi görünüyordu.

Tam da her şey yoluna girdi diye düşünürken, lisesindeki popüler öğrenciler teker teker öldürülmeye başladı. Her cinayet bir öncekinden daha kanlı, daha vahşi ve daha acımasızdı. Katilin kim olduğunu bulabilmek için onun gibi düşünebilmek gerekiyordu ve Makani'nin itiraf etmesi gereken şeyler vardı.

XXXXXXXXXXXX

...KİTAP ÖZELLİKLERİ...

Yazar Adı: STEPHANIE PERKINS

Kapak Cinsi: KALIN KAPAK

Yayın: YABANCI YAYINLARI

Sayfa Sayısı: 285

Basım Yılı: 2021

Puan: 5/5

XXXXXXXXXXXXXX

...KİTAP YORUMUM...

ÇIĞLIK ATTIĞINI KİMSE DUYMAYACAK, beni her sayfası ile kendisine bağlayan cinayet romanı.

KONUSU

Makani YOUNG, geçmişinden kurtulmak için ilgisiz ailesi tarafından uyur gezer olan büyükannesinin yanına sürgün edilir. Yeni hayatının birinci yılında yeni edindiği arkadaşları ve arkadaştan öte olarak gördüğü Ollie Larsson'la hayatını rayına koymaya çalışırken, okulun popüler öğrencilerinin teker teker öldürülmeye başlanması kasabaya korku salmaya başlar. 'Katil kimdir?', 'Kurbanları kimlerdir?' ve en önemlisi 'Katil kurbanlarına nasıl yaklaşmaktadır?' sorularına cevap arayan Makani katilin kendisine düşündüğünden daha yakın olduğunu fark ettiğinde hayatta kalmanın yollarını arayacaktır.

Aşk romanları ile tanıdığım Stephanie PERKINS'ın cinayet romanı çıkardığını duyduğumda son derece şaşırdığımı söylemek isterim ve içten içe önyargılarım da yok değildi çünkü aşk romanı ile cinayet romanı arasından uçurum olduğunu düşünen bir okurum... Ne var ki yazarın kalemine duyduğum sevgi, kitap arkasındaki konu özetinin vermiş olduğu merak hissi ve kitap kapağının albenili oluşu kitabı kitaplığıma katmama sebep oldu.

Kitap hızlı bir şekilde başlayıp hızlı bir şekilde son buldu. Bu durum cinayet romanlarında aradığım bir özellik ve ben bu tarz romanları severek okurum genellikle. Bu durum ÇIĞLIK ATTIĞINI KİMSE DUYMAYACAK kitabında da değişmedi çünkü cinayet kısımları ve katilin davranışları mükemmel bir şekilde kaleme alınmış.

XXXXXXXXXXXXXX

GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...

Kitap DelisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin