SİYAH BUZ

488 3 0
                                    

KİTAP ARKASI

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

...KİTAP ARKASI...

Britt Pheiffer unutamadığı eski erkek arkadaşının, Teton Dağları'nda yapacağı yürüyüşe katılmak istemesiyle altüst olur. Calvin'e karşı hislerini çözmeye fırsat bulamayan Britt, dağda aniden çıkan kar fırtınası yüzünden gözlerden uzak bir kulübeye sığınır ve çok yakışıklı iki ev sahibinin misafirperverliğini seve seve kabul eder. Fakat iki adam da kanun kaçağıdır ve Britt'i rehin alırlar.

Britt, Calvin onu bulana kadar hayatta kalması gerektiğini bilmektedir. Ancak dağda gerçekleşen  tüyler ürpertici bir dizi cinayete dair kanıtlar bulunca işi iyice zorlaşır... Üstelik bu keşfi yüzünden katilin bir sonraki hedefi olma ihtimali vardır.

Fakat hiçbir şey göründüğü gibi değildir ve onu kaçıranlardan biri olan Mason dahil herkesin büyük sırları vardır. Peki Britt kime güvenecektir?

AŞIK OLMAK HİÇ BU KADAR TEHLİKELİ OLMAMIŞTI...

Beni ona bakarken yakalayınca hemen gözlerimi kaçırdım. Bakarken yakaladığına inanamıyordum. Ona karşı hissedebileceğim çekim fikrinden nefret ettim. Beni rehin almıştı. Beni isteğim dışında alıkoymuştu. Son iyilikleri bunu değiştirmezdi. Kendime onun gerçekte kim olduğunu hatırlatmalıydım.

Ama gerçekte kimdi?

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

...KİTAP ÖZELLİKLERİ...

Yazar Adı: BECCA FITZPATRICK

Kapak Cinsi: KALIN

Sayfa Sayısı: 380

Yayın: PEGASUS

Basım Yılı: 2014

Puan: 5/5

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

...KİTAP YORUMUM...

SİYAH BUZ, Hush Hush serisi ile geniş bir hayran kitlesi yakalayan Becca FITZPATRICK'ın tek kitabı.

KONUSU

Üniversiteye gittikten sonra kendisini terk eden eski erkek arkadaşı Calvin'i etkilemek için dağa çıkmaya karar veren Briit, arkadaşı Korbie ile dağda mahsur kalır ve şans eseri karşılarına çıkan dağ evine sığınmaya karar verirler. Kendilerini eve kabul eden iki ev sahibinin -Shaun ve Mason- gerçek yüzü ile karşılaştıklarında Briit'in yapacağı tek şey son ana kadar hayatta kalmaya çalışmak olacaktır.

Hush Hush serisi ile beni etkileyen yazar SİYAH BUZ kitabı ile hayranlığını iki katına çıkarmış durumda çünkü normal bir aşk romanı beklentisi ile elime aldığım kitap aslında içinde hayatta kalma mücadelesini barındıran bir konuya sahip... Ve tüm içtenliğimle söylüyorum ki kitabı film izler gibi okudum. Fazlasıyla akıcı dili sayesinde panik, heyecan, endişe duygularını yaşadım. Sanki olayları Britt değil de ben yaşadım.

Karakterlere gelecek olursak iyi kötü bütün karakterleri çok sevdim. Korbie, hariç! Nasıl sinir bir karakterse her sayfada bir tekme atmak istedim kıza ve bunun tam bir nedeni yok. Sadece sevemedim kızı.

Kitabın bana göre tek eksisi olayı daha ilk sayfalarda anlamış olmam oldu çünkü eğer kitabı dikkatli okursanız gözünüzden kaçmayan bir ayrıntı kitabın gizlediği sırrı size fısıldıyor. Bu ipucu olmasaydı daha iyi olurdu çünkü kitabın her sayfasını değiştirdiğimde 'Hadi artık açıkla şu gerçeği ben zaten olayı anladım.' diye isyan ettim ama bu bile beni kitaptan soğutmaya ya da kitabın puanına kırmama sebep olamadı.  

Becca FITZPATRICK, her ne kadar adını Hush Hush serisi ile duyurmuş olsa da başarısını bu kitabıyla devam ettirmiş. Yazarın diğer kitaplarını en yakın zamanda okumak için sabırsızlanıyorum.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...

Kitap DelisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin