ASLA AYRILMAYACAĞIZ

92 4 0
                                    

...KİTAP ARKASI...

CİNAYET-YANGIN-İNTİKAM

On yedi yaşındaki Alice Monroe'nun tüm düşünceleri bunlardan ibaret. Ruh ve sinir hastalıkları hastanesine yatırılan Alice, erkek arkadaşı Jason'ın ölümüne neden olan yangının kabusuyla boğuşmaktadır. İkiz kardeşi Celia'nın çıkardığı yangın.

Ancak aynı hastanede tedavi gören gizemli, karizmatik Chase kız kardeşinden intikam alabilmesi için ona yardım etmeyi kabul ettiğinde, Alice yaşadığı her şeyi yeniden gözden geçirmeye karar verir. Acılarla dolu geçmişini bir günlüğüne yazmaya başladığındaysa saklı gerçekler artık sır olmaktan çıkar.

Peki ya güvendiği tek kişi önemli bir gerçeği ondan gizliyorsa...

XXXXXXXXXXXX
...KİTAP ÖZELLİKLERİ...

Yazar Adı: EMIKO JEAN

Kapak Cinsi: KALIN KAPAK

Yayın: NOVELLA DİNAMİK

Sayfa Sayısı: 336

Basım Yılı: 2016

Puan: 5/5

XXXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP YORUMUM...

ASLA AYRILMAYACAĞIZ, kitap listemde olmamasına rağmen şans eseri elime geçen ve alıp almama konusunda fazlasıyla kararsız kaldığım bir kitap olsa da hem arka kapağındaki özetin ilgi çekiciliği hem de fiyatının kampanyadan dolayı fazlasıyla indirime girmesi nedeniyle aldım desem yalan olmaz. Kitabın son sayfasını okuyup bitirdiğimde ise 'İyi ki almışım' dedirttiği için kendimi fazlasıyla şanslı hissediyorum.

KONUSU;

Kitabı bize psikiyatri kliniğinde yatan Alice anlatıyor. İkiz kardeşi Celia'nın çıkardığı yangında erkek arkadaşı Jason'ı kaybediyor ve intikam almak için yemin ediyor. Alice, Celia ve Jason koruyucu ailelerde kaldıkları için oradan oraya  geziyorlar. Anlayacağınız darma dağınık bir hayatları var. Bunun bir nedeni de Celia'nın şiddete ve yangın çıkarmaya meraklı bir tip olması. Alice en son çıkan yangında neler olduğunu hatırlamıyor. Bu yüzden klinikte düzenli olarak psikiyatrist ile görüşüyor. Psikiyatristi Alice'e bir günlük veriyor ve aklına gelen her şeyi yazmasını istiyor. Böylece biz Alice'in hem bugününü okuyoruz hem de günlüğünü... Kısa bir süre sonra olaya Chase dahil oluyor ve kardeşinden intikam almak isteyen Alice yardım etmek için kolları sıvıyor. Peki hiç tanımadığınız bir insana ne kadar güvenebilirsiniz? Hele ki bu insan sizinle ilgili sizin bile bilmediğiniz bir sırrı biliyorsa...

Kitabın dili inanılmaz derece de akıcıydı. Film izlermiş gibi hızlı hızlı geçti sayfalar.  Okurken fazlasıyla keyif aldım ve kitabın sonunda kendimi "Vay be!" diye iç çekerken buldum.

Eğer benim beğendiğim kitaplara bir şans veriyorsanız ASLA AYRILMAYACAĞIZ kitabı da bu şansı sonuna kadar hakediyor.

XXXXXXXXXXXXXX
GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...

Kitap DelisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin