AŞK VE YONCA

24 1 0
                                    

KİTAP ARKASI

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

...KİTAP ARKASI...

"Çünkü Kalbim Sızlıyor."

ADDIE, TEYZESİNİN AŞIRI ABARTILI DÜĞÜNÜ İÇİN İrlanda'daydı ve tek isteği, yazını mahveden korkunç anıları aklından çıkarmaktı. Ama abisi Ian'ın durmak bilmez iğnelemeleriyle hayatı iyice katlanılmaz hale geldiğinden, Lina'nın yanına İtalya'ya gitmeyi ve her şeyi bir süreliğine olsun ardında bırakmayı iple çekiyordu.

Otel kütüphanesinde unutulmuş alışılmadık bir gezi rehberi olan Kalbi Kırıklar İçin İrlanda'yı keşfettiğinde, şansı dönmek üzereydi. Planlarındaki ufak bir değişiklik, bir anda Ian ve -itiraf etmek gerekirse oldukça sevimli- arkadaşı Rowan'la dünyanın en küçük aracında sıkışıp kalmasına sebep oldu.

Nefes kesen yeşil tepeleri, sayısız kaleyi ve bir dizi masalsı ormanı arkalarında bırakırlarken Addie gezi rehberinin yalnızca onun değil, hepsinin kırık kalplerini onarmasını umuyordu.

Tabii yolda tamamen kaybolmazlarsa...

XXXXXXXXXXXXXXXXX

...KİTAP ÖZELLİKLERİ...

Yazar Adı: JENNA EVANS WELCH

Kapak Cinsi: KALIN KAPAK

Sayfa Sayısı: 241

Yayın: YABANCI YAYINLARI

Basım yılı: 2020

Puan: 5/3

XXXXXXXXXXXXXXXXX

...KİTAP YORUMUM...

AŞK VE YONCA, her yaşta insanın okuyabileceği bir aşk romanı.

KONUSU

Addie, annesi ve üç ağabeyi (Ian, Archie ve Walt) ile teyzesinin düğünü için İrlanda'ya gider ve düğünün ilk dakikalarında, herkesten sakladığı sevgilisi Cubby'nin etmiş olduğu ihanet sebebiyle, arası bozulan Ian ile uçurumdan yuvarlanır. Bu olay ile küplere binen annesi, Addie'nin İtalya'ya gitme planını iptal etmek yerine, Ian ile gitmesine karar verir ve bir de şartı vardır. İtalya'da herhangi bir sorun çıkarmaları sonucunda ikisinin de futbol hayatlarına son verecektir. Futbol' u hayatının anlamı olarak gören Addie, bu şarttan rahatsız olur ama kabul etmekten başka şansı da yoktur. Annesi ve diğer iki ağabeyi ile vedalaşan Addie, İtalya'ya gitme hazırlığı yaparken ağabeyi Ian'ı tanımadığı bir çocuğun arabasına binerken yakalar ve öğrenir ki Ian'ın İtalya'ya gitmekten farklı planları vardır. Futbol hayatının bitmesine engel olmak için Ian'ı İtalya'ya gitmeye ikna etmeye çalışır. Ne var ki kendisini İrlanda'nın farklı farklı sokaklarında ağabeyinin çizmiş olduğu rotanın içerisinde bulur.

AŞK VE YONCA, severek okuduğum AŞK VE DONDURMA kitabının devam niteliğini taşıyan bir kitap olsa da baş karakterler, olay örgüsü ve ele alınan ülke son derece farklı ama bu durum beni rahatsız etmedi. Beni kitapla ilgili rahatsız eden durum, sonunun yarım kalmış olmasıydı. Yazar yirmi sayfa daha yazsaymış çok iyi olurmuş. Aklımda o kadar çok soru işareti kaldı ki kitabın kapağını kapattığımda 'İlk kitabı kadar zevk vermedi.' cümlesi çok rahat bir şekilde beynimde dönmeye başladı.

Kitap kesinlikle çok rahat ve hızlı okunabiliyor. Sayfa sayısının azlığından ziyade dilin akıcı ve basit olması bunun sebeplerinden biri ama ne yazık ki ilk kitabın yanında çok sönük kalmış.

XXXXXXXXXXXXX

!!!DİKKAT!!!

OKUDUĞUM BAZI KİTAPLARI -KİTAPLIĞIMI BOŞALTABİLMEK ADINA- 'beyzanur1678' ADLI DOLAP HESABIMDA SATMAYA KARAR VERDİM. EĞER YORUM YAPTIĞIM KİTAPLAR ARASINDA ALMAK İSTEDİKLERİNİZ VARSA SAYFAMA BİR UĞRAYIN DERİM. BELKİ İSTEDİĞİNİZ KİTABI SATIŞA ÇIKARMIŞIMDIR YA DA HER AN ÇIKARABİLİRİM.

GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...

Kitap DelisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin