OBSİDİYEN(LUX SERİSİ 1)

433 7 7
                                    

...KİTAP ARKASI...

HER ŞEYE YENİDEN BAŞLAMAK ÇOK BERBAT.

ANNEMLE BİRLİKTE BATI VİRGİNİA'YA TAŞINDIĞIMIZDA, KENDİMİ SIKICI İŞLERE ADAMIŞTIM, TA Kİ TÜYLER ÜRPERTİCİ YEŞİL GÖZLERİ VE KASLI VÜCUDUYLA YAN KOMŞUMUZ KARŞIMDA DİKİLENE KADAR. AMA İŞLER TAHMİN ETTİĞİNİZ GİBİ GİTMEDİ.

O, AĞZINA AÇTI.

DAEMON HEM KABAYDI HEM DE KENDİNİ BEĞENMİŞ BİR PİSLİKTİ. BİRBİRİMİZDEN HOŞLANMAMIŞTIK. TAM HİKAYE BURADA BİTİYORDU Kİ BİR KAZAYA UĞRADIM VE DAEMON ZAMANI DONDURARAK BENİ KURTARDI.

YAKIŞIKLI UZAYLI KOMŞUM ÜZERİMDE BİR İZ BIRAKMIŞTI.

YANLIŞ OKUMADINIZ. O, BİR UZAYLI. DAEMON VE KIZ KARDEŞİNİN YETENEKLERİNİ ÇALMAK İSTEYEN DÜŞMANLARI VARDI VE DAEMON'IN BIRAKTIĞI İZ BÜTÜN DÜŞMANLARI BAŞIMA TOPLAMIŞTI.

BU KORKUNÇ DURUMDAN CANLI KURTULMAK İÇİNSE TEK YAPMAM GEREKEN ÜZERİMDEKİ UZAYLI İZİ ETKİSİNİ YİTİRENE KADAR DAEMON'IN YANINDAN AYRILMAMAKTI.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

...KİTAP ÖZELLİKLERİ...

Yazar Adı: JENNIFER L. ARMENTROUT

Kapak Cinsi: KARTON

Sayfa Sayısı: 354

Yayın: DEX YAYINLARI

Basım Yılı: 2012

Puan: 5/5

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

...KİTAP YORUMUM...

KARAKTERLER;

Katy; yaşadığı herşeye rağmen başını dik tutmayı başarabilen, cesur, akıllı, ve duygusal karakterimiz.

Daemon; serseri ve umursamaz görünüşünün altında hayatına giren herkesi koruma içgüdüsüyle hareket eden kitabın başlarında aşkınızı kazanacak yakışıklı karakterimiz.

Dee; her insanın hayatında böyle bir arkadaş olmalı dedirten, Daemon ile ikiz olmalarına rağmen fazlasıyla farklı karaktere sahip karakterimiz.

OBSİDİYEN, benim için arkadaşımdan kitap ismi isteyip durduğum birgün elime tutuşturulan kitap. Her ne kadar arkadaşım konusunu kısaca özetlediğinde 'Yok artık. Bu kadarı da fazla.' desem de bir gün de soluksuz okuduğum şaheser.

Kitabımız, Katy ve annesinin geçmişindeki kötü anılar nedeniyle yaşadıkları Flo Rida'dan adı fazla duyulmamış Petersburg kasabasına gelmeleriyle başlıyor. Annesinin zorlamasıyla yan komşularıyla tanışmak için atakta bulunan Katy fazlasıyla taş ama aynı zamanda öküz olan Daemon ile tanışıyor. Ardından da tuhaf olaylar yaşamaya başlıyor. İlk zamanlar buna anlam vermese de unutmayın ki hiçbir şey sonsuza kadar saklı kalmaz.

Daemon ve Katy arasındaki çekimi ilk sayfalarda hissediyorsunuz ama hemen birşeyler olacak umudu ile okumayın kitabı. Sonuçta en güzel aşk zor olandır :))

Jennifer L. Armentrout'un, okuduğum ilk kitabı ama kesinlikle sonuncu olmayacak çünkü fazlasıyla eğlenceli ve insanı yazdığı kitaba çekme yeteneği olan bir yazar. Bu tür yazarlar fazla bulunmuyor.

Burada yorumlamaya başladığım ilk seri kitap ikinci kitabın yorumuda birkaç gün sonra sizlerle olur...

XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

GELECEK KİTAP YORUMUNDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...

Kitap DelisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin