KÖKEN(LUX SERİSİ 4)

151 4 0
                                    

...KİTAP ARKASI...

Weather Dağı'nda işler çığrından çıktı, Kat yakalandı. Artık onu bulmak için yaşıyorum.
Yoluma çıkan olursa...yok ederim.
Onu kurtarmak için bütün dünyayı...yakarım.
Uzaylı ırkımı yeryüzüne...seve seve salarım.

****************

Biliyorum, buradan kaçmanın ve Daemon' ı görmenin tek yolu, asimile olmuş gibi görünmek. Kafam çok karışık, kime güveneceğimi, kötü adamların kimler olduğunu bilmiyorum.

Daidalos mu?
İnsanlar mı?
Yoksa uzaylılar mı?

******************

Daemon ve Katy hangi tarafta yer alacak; birlikte mi yoksa karşı karşıya mı savaşacaklar?

XXXXXXXXXXXXXXXXX

...KİTAP ÖZELLİKLERİ...

Yazar Adı: JENNİFER L. ARMENTROUT

Kapak Cinsi: KARTON

Sayfa Sayısı: 403

Yayın: DEX YAYINLARI

Basım Yılı: 2013

Puan: 5/4

XXXXXXXXXXXXXXXXXX

...KİTAP YORUMUM...

KÖKEN, daha fazla aşk, daha fazla savaş, daha fazla yeni bilgiyi içinde barındırıyor.

Kitap, Katy'nin arumlar tarafından ele geçirilmesi üzerinden geçen birkaç gün sonrasının anlatılmasıyla başlıyor. Daemon sevdiği kadını deli gibi ararken, Katy ise Daemon'a kavuşacak kadar hayatta kalmaya çalışıyor. Bunu yaparken de gücüne güç katıyor.

KÖKEN, kitabında beni en şaşırtan olay aklınıza gelmeyecek olan kişi tarafından edilmiş ihanet. Geçmişte yapılan ihanet bu kitapta günyüzüne çıkıyor.

Daemon'ın Katy'e karşı hissettiği duyguları daha fazla dışa vurması hoşuma gitse bile Lux serisinin beni en çok sıkan kitabı diyebilirim. Bunun nedeni ilk üç kitapta merak edilen tüm soru işaretlerinin ilk 100 sayfada yanıt bulduğu kitap olmasından kaynaklandığını düşünüyorum. Hiç yapmadığım bir şey olsa da birkaç sayfayı atlayıp asıl konuya gelmemek için zor tuttum kendimi. Sakın siz de yapmayın çünkü KÖKEN kitabında okuduğunuz bilgilerin size son kitapta da kolaylık sağlayacağını söyleyebilirim.

Bu kitapta Daemon ve Katy'den sonra en çok sevdiğim karakter Micah. "Micah kim?" diye soracak olursanız kitabı okumaya başlamanızı tavsiye ederim.

DİPNOT: Bu kitapta Ash'ı hiç sevmediğim kadar sevdim.

XXXXXXXXXXX

GELECEK KİTAP YORUMUNDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...

Kitap DelisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin