...KİTAP ARKASI...
Her hikayenin iki yönü vardır. Evie kendi hikayesini anlattı. Bu defa sıra Leo'nun Şansı'nda...
Herkes ikinci bir şansı hak eder mi? Bu şans için yalan söyleyip etrafındakileri aldatanlar bile?
Hepimizin ikinci bir şansı olacak mı? Kendi yıkımımızda rol oynasak bile?
Aşkta ikinci bir şans için neleri feda eder, ne denli savaşırdınız? Peki ya, hayatta ikinci bir şans için?
Kendi hikayenizi anlatabileceğiniz ikinci bir şansınız olsa nasıl olurdu?
XXXXXXXXXXXXX
...KİTAP ÖZELLİKLERİ...Yazar Adı: MIA SHERIDAN
Kapak Cinsi: KARTON
Yayın: YABANCI YAYINLARI
Sayfa Sayısı: 301
Basım Yılı: 2016
Puan: 5/5
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP YORUMUM...LEO'NUN ŞANSI, kitabını LEO'yu severek okuyan herkesin merakla eline alıp okuyacağına eminim desem çokta yanılıyor olmam.
Kitabın konusunu anlatmaya gerek yok çünkü ilk kitap Evie'nin gözünden anlatılanları bu sefer Jake'in (Leo'nun) gözünden anlatmış yazarımız. İlk kitapta Evie'nin hayatına dahil olurken, Jake'in (Leo'nun) neler yaşadığını çok fazla merak etmiştim ki bu kitap bütün merakımı sildi. Bence ilk kitaba göre daha fazla gizem vardı çünkü Jake'in kendisi tam bir gizem kaynağı.
İlk kitaptaki gibi bu kitapta iki zaman arasında git gel yapıyor. Evie ve Jake'in yaşadıkları ile Jake ve psikologların sohbetleri... Jake'in psikoloğuyla bazı sohbetleri beni fazlasıyla üzdü ve sanki o sayfalarda 22 yaşındaki Jake gibi değilde 14 yaşındaki Leo gibi canlandı gözümde.
Leo ve LEO'NUN ŞANSI birbirine çok benzediği için daha fazla yazacak birşey bulamıyorum. Kitabı okuduğunuzda siz de bana hak vereceksiniz.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitap Delisi
Non-FictionHANGİ KİTAPLARI OKUYACAĞINIZA KARAR VEREMİYORSANIZ DOĞRU YERDESİNİZ...((WATTPAD KİTAPLARI DAHİL DEĞİLDİR))