YAĞMURLA GELEN MUTLULUK

636 5 0
                                    

...KİTAP ARKASI...

Yağmurla Gelen Mutluluk, farklılıkların aslında ne kadar abartıldığını ve sevginin karşısında hiçbir şeyin duramayacağını bir kez daha gözler önüne seriyor...

Söz konusu aşksa, sıradan diye bir şey yoktur.

Herkes Colton Neely'nin özel olduğunu düşünüyordu.

Lilly Evans ise büyüleyici olduğunu...

Çocukluk arkadaşlarıyken bir kaza yüzünden yolları ayrılmıştı. Yıllar sonra buluştuklarında ise Lilly, Colton'ın ne kadar özel olduğunu ve onu daha fazla tanımak istediğini keşfedecekti. Ve Colton'ı tanıdıkça ona daha çok bağlanacaktı.

Ancak Lilly, sevgisini kelimelerle ifade etmekte dahi zorlanan bu çocukla ilişkisini dilediği gibi yürütebilecek miydi?

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

...KİTAP ÖZELLİKLERİ...

Yazar Adı: AMBER l. JOHNSON

Kapak Cinsi: KARTON

Sayfa Sayısı: 174

Yayın: YABANCI

Basım Yılı: 2016

Puan: 5/3

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

...KİTAP YORUMUM...

KARAKTERLER;

Lilly Evans; ergenlik döneminde, sakarlığından ödün vermeyen, sevgisi için fedakarlık yapmaktan geri kalmayan bir karakter.

Colton Neely; hastalığı nedeniyle farklılığı gün gibi ortada olan, sevgisini göstermek için çabalayan karakterimiz.

YAĞMURLA GELEN MUTLULUK, iyi ve kötü eleştirilerini yarı yarıya işittiğim bir kitap. Kitabı kapağına göre alan bir insan olmasam da konusundan çok kapağı ilgimi çekti diyebilirim. 'Kesinlikle kitaplığımda olmalı.' diye düşünüp satın aldım. Sayfa sayısının azlığından bir günde bitirilecek bir kitap.

'Yağmurla gelen mutluluk'u okuduğum diğer kitaplardan ayıran en büyük özelliği anlatım tarzındaki ergenlik. Böyle yazınca tuhaf oluyor belki ama kitap Lilly Evans'ın ağzından anlatılıyor -ki kendisi bir ergen- yazar bunu tam anlamıyla okuyucuya yansıtabilme yeteneğine sahip.

Colton Neely, kitabın erkek (önemli) karakteri olmasına rağmen konuşma oranı en düşük olan kitap karakteri diyebilirim. Her ne kadar kitabın konusuna göre bu normal olsa da bana fazlasıyla tuhaf geldi. Şuana kadar okuduğum her kitapta iki baş karakter de diyalog konusunda ön planda olurken Colton sessizliğiyle ön planda.

Kitabın ilk sayfalarındaki sakinlik (ortalama olarak 130 sayfası fazla sakin geçiyor.) son 30 - 40 sayfada bu kitap mutlu sonla bitebilecek mi acaba? diye düşünmeye bırakıyor yerini.

'Okuduğum için pişman olmadım.' diyebildiğim gibi 'okumasaydım da olurmuş.' diyebiliyorum. Okuyup okumamak size kalmış...

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...

Kitap DelisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin