...KİTAP ARKASI...
Hush Hush serisinin bu nefes kesici Final'inde kader ağlarını örüyor.
Nora ve Patch tüm sorunların geride kaldığını düşünmektedir ve genç kız, kovulmuş meleğe karşı hissettiği sevgiden her zamankinden daha emindir. Kovulmuş melek olsun ya da olmasın hayatının aşkı odur. Kökenleri ve kaderleri, birbirlerine düşman olmalarını gerektirse de Nora, Patch'e sırtını dönmeyecektir fakat ikisi de son bir tehlikeyle yüzleşmek için güçlerini toplamalıdır. Hank ölmüştür ve istemeden de olsa Nefilim ırkının lideri olan Nora onun başlattığı işi bitirmek zorundadır. Bu da kovulmuş melekleri, yani Patch'i yok etmesi gerekeceği anlamına gelmektedir. Böyle bir şeyin olmasına asla izin vermeyeceğinden, Patch'le birlikte bir plan yapar. Amaçları savaşı daha başlamadan bitirmektir.
Fakat bazen en iyi hesaplanan planlar bile ters gidebilmektedir. Nora yeni görevine alışmaya çalışırken hiç beklemediği bir şekilde, bağımlılık yapıcı bir güce kapılmaktan kendini alıkoyamaz.
Savaş hatları çizilirken Nora ve Patch hangi tarafta yer alacaktır? Aralarındaki farklılıklarla yüzleşirken bunları ya görmezden gelecek ya da uğruna savaştıkları sevginin yok olmasına sebep olacaklardır. Nihayetinde aşkın bile üstesinden gelemeyeceği engeller yok mudur?
XXXXXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP ÖZELLİKLERİ...Yazar Adı: BECCA FITZPATRICK
Kapak Cinsi: KALIN KAPAK
Sayfa Sayısı: 411
Yayın: PEGASUS YAYINLARI
Basım Yılı: 2017
Puan: 5/5
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP YORUMUM...
FİNAL, Hush Hush serisinin adı gibi final olan kitabı.
KONUSU,
Nora, biyolojik babasının ölümü ile ettiği yemini tutarak Nefilim ırkının başına lider olarak geçer. Kovulmuş bir melekle çıktığı için kendisine güvenmeyen Nefilim ırkının güvenini kazanmak için çabalamak zorundadır çünkü yeminini canı üzerine etmiştir... Nora ve Patch, karşı karşıya gelmek zorunda kalacakları savaşta aşkları için birlikte kalmaya kararlıdırlar... Nora, eski liderleri Hank'ın ölümünün arkasındaki gerçeği arayan topluluğa karşı önlemler almak zorundadır aksi takdirde gerçekler ortaya çıktığında ihanetten idam edilme tehlikesi yaşar.
Seri son kitabı ile muhteşem bir sona imza atmış bana göre. Beni hem heyecanlandırdı hem üzdü hem de mutlu etti. Tüm duyguları yaşatan bu kitabı bitirmem de sadece bir gün sürdü.
Hush Hush serisi ile ilgili en çok duyduğum yorum "EĞER BU TARZ KİTAPLARI SIK SIK OKUYAN BİR OKUYUCUYSANIZ SİZİ SIKABİLİR." idi. Ben bu yoruma katılmıyorum çünkü ben de bu tarz kitapları çok okuyan biriyim ve seriyi inanılmaz beğendim. Bana göre tek sıkıntısı -dört kitap içinde geçerli- ilk bölümlerin fazlasıyla yavaş ilerlemesi... Melekli kitapları okumaktan keyif alıyorsanız HUSH HUSH serisi tam sizlik.
XXXXXXXXXXXXXXXX
GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitap Delisi
Non-FictionHANGİ KİTAPLARI OKUYACAĞINIZA KARAR VEREMİYORSANIZ DOĞRU YERDESİNİZ...((WATTPAD KİTAPLARI DAHİL DEĞİLDİR))