ONİKS(LUX SERİSİ 2)

284 5 2
                                    

...KİTAP ARKASI...

DAEMON'LA ARAMIZDA BİR UZAYLI BAĞI OLMASININ MUHTEŞEM OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORSANIZ, YANILIYORSUNUZ.

GERÇİ BU BAĞA RAĞMEN ONA DİRENMEYE KARARLIYIM. AMA BUNU YAPMAK HİÇ DE KOLAY DEĞİL ÇÜNKÜ DAEMON (KAHRETSİN!) GİTTİKÇE GÖZÜME DAHA DA TAŞ GİBİ GÖRÜNÜYOR. ÜSTELİK BU SEFER ARUMLARDAN ÇOK DAHA BÜYÜK BİR PROBLEMİMİZ VAR. SAVUNMA DAİRESİ KASABADA.

EĞER DAEMON'IN YAPABİLDİKLERİNİ KEŞFEDER VE BENİM DE ONUNLA BAĞIM OLDUĞUNU ANLARLARSA İKİMİZİ DE MAHVEDECEKLER. BU ARADA OKULA YENİ BİRİ GELDİ VE HERKESTEN GİZLEDİĞİ BİR SIRRI VAR. BANA NELER OLDUĞUNU BİLİYOR, YARDIM DA EDEBİLİR AMA BUNUN İÇİN (SANKİ MÜMKÜNMÜŞ GİBİ) DAEMON'A YALAN SÖYLEMELİ VE ONDAN UZAK DURMALIYIM. KİMİ KANDIRIYORUM BEN?

KİMSE SONSUZA KADAR YALAN SÖYLEYEMEZ.

XXXXXXXXXXXXXXX

...KİTAP ÖZELLİKLERİ...

Yazar Adı: JENNIFER L. ARMENTROUT

Kapak Cinsi: KARTON

Sayfa Sayısı: 395

Yayın: DEX YAYINLARI

Basım Yılı: 2013

Puan: 5/5

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

...KİTAP YORUMUM...

Lux serisi 2. Kitabından sevgilerle☺☺

ONİKS kitabı Obsidiyen kitabının son bölümünde yaşananlar nedeniyle Katy ve Daemon'ın arasındaki duygusal bağı biraz daha değiştiriyor. Ve araya uzaylı bağını da katıyor. Daemon'dan uzak durmaya çalışan Katy için bu fazlasıyla sinir bozucu bir durum. Çünkü Daemon'dan etkilensede aynı zamanda gıcık kapıyor ve bu yüzden Daemon hariç herkesten yardım almaya çalışıyor.

Kitabı bitirdikten sonra tam anlamıyla bir Daemon aşığı oluyorsunuz diyebilirim. Yaptığı her hareket ve söylediği her söz sizi fazlasıyla etkiliyor ve daha da güzeli ben de Daemon istiyorum diyorsunuz.

Daemon için bunları hissederken Katy'e de fazlasıyla gıcık oluyorsunuz. Sırf Daemon'dan uzak duracağım diye yaptığı tercihler ve söylediği sözler sizi delirtiyor. Sonunda da karşılığını alıyor.

Kitabın sonunda sizi büyük bir sürpriz bekliyor. Beni fazlasıyla sevindiren bir sürpriz oldu bu. Ama bu sürpriz 3. Kitabı nasıl etkiler işte onu fazlasıyla merak ediyorum.

XXXXXXXXXXXXX

GELECEK KİTAP YORUMUNDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...

Kitap DelisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin