SENDE TUTUKLU KALDIM(CROSSFIRE SERİSİ 4)

295 3 0
                                    

...KİTAP ARKASI...

Eva ve Gideon'un aşkında yeni bir perde... Crossfire serisinin 4. kitabı Sende Tutuklu Kaldım'da Eva ile Gideon'un aşkında yeni bir perde açılıyor. Ortaya çıkan sırlarla tutku ateşi daha da körükleniyor...

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

...KİTAP ÖZELLİKLERİ...

Yazar Adı: SYLVIA DAY

Kapak Cinsi: KARTON KAPAK

Sayfa Sayısı: 400

Yayın: DOĞAN KİTAP

Basım yılı: 2015

Puan: 5/3

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

...KİTAP YORUMUM...

SENDE TUTUKLU KALDIM, Crossfire serisinin dördüncü kitabı.

KONUSU,

Eva'nın buhranlı zamanlarında beraber olduğu, Rock Yıldızı Brett ortaya çıkmış ve Eva'nın aklını karıştırmıştır. Eva, Brett ile aralarındaki çekimin farkındadır. Bunu fark eden Gideon, Eva'yı kaybetmemek için Brett ile savaşmaya hazırdır. Bir de bunun üzerine Eva ve Brett'in ortaya çıkan seks kaseti Gideon için krize yol açmıştır. Kasetin ortaya çıkmaması için mücadele veren Gideon, Gideon'u alt etmek için kaseti ortaya çıkarmaya çalışan kardeşi Christopher ve Eva'yı geri kazanmak için mücadele veren Brett... Gideon, Eva'nın ne kadar Cross bünyesi altında çalışmasını istese de, Eva hep karşı çıkar ve iş hayatında özgür olmak ister. İş için Eva'dan habersiz arkasından iş çeviren Gideon, tepki görür ve Eva'yı kaybetme eşiğine gelir. Kendini Gideon'dan uzak tutan Eva ve Gideon için zor günler başlamıştır.

Kitap hakkında ne denir bilemiyorum. Eva ve -özellikle de- Gideon'ı çok seviyorum. Kitabı okumak istememin nedeni neler yaşadıklarına tanık olmak istemem ama yazar seriyi uzattıkça çıkmaza girmiş. En azından ben böyle hissettim. Kitapta işlenen çok fazla konu olsa da heyecanın 'h' si yok. Bitsin diye dua ettiğim kitaplardan biri oldu. İşin kötü yanı yazar bir kitap daha çıkarmış seri ile ilgili. 

Serinin ilk üç kitabı Eva'nın ağzından anlatılırken bu kitapta Gideon'un düşüncesine yer verilmiş bu sevdiğim bir farklılık oldu. 

3. kitapta gerçekleşen evlilik düğüne dökülecek diye büyük bir heyecanla okusam da düğün falan yok ortada çünkü yazara uzatmak için bir neden gerekiyor...

XXXXXXXXXXXXXXXXXX

GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...

Kitap DelisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin