KUSURSUZ HAYATLAR

20 3 0
                                    

...KİTAP ARKASI...

Bir gün en yakın arkadaşınızla yer değiştirseniz ve her zaman imrendiğiniz hayata sahip olsanız NE YAPARDINIZ?

Çocukluklarından beri yakın dost olan Casey ve Rachel'ın hayatlarının daha farklı olması mümkün değildi. Bir dedikodu programının sunucusu işkolik Casey her gün ünlülerle haşır neşir oluyor ve geceleri boş evinin sessizliğine dönüyordu. Genç yaşında kazara hamile kalan Rachel ise şimdi günlerini bebeğini ve iki ergen kızıyla baş etmeye çalışarak geçiyordu, dahası yirmi yıl önce aşık olduğu adamın yerinde de yeller esiyordu. 

Yirminci Mezunlar Günü buluşmasında büyük bir tartışmanın ardından ikisi de işleri yeniden yoluna koymak için o tuhaf içkiyi içmekte sakınca görmemişti. Ama yeniden yoluna koymak şöyle dursun, işler iyice karışmak üzereydi.

Ertesi sabah uyandıklarında birbirlerinin bedenlerinde olduklarını keşfetmişlerdi ve kara kara yeni hayatlarına nasıl uyum sağlayacaklarını düşünüyorlardı. Rachel'ın kameralar önündeki yerine alışması, Casey'nin ise bebeğinin altını nasıl değiştireceğini öğrenmesi gerekiyordu. Peki iki kadın, kendilerini ve birbirlerini ne kadar az tanıdıklarını fark edecek miydi?

XXXXXXXXXXXXX

...KİTAP ÖZELLİKLERİ...

Yazar Adı: LIZ FENTON/LISA TEINKE

Kapak Cinsi: KARTON

Sayfa Sayısı: 361

Yayın: YABANCI

Basım Yılı: 2015

Puan: 5/4

XXXXXXXXXXXXXXXXX

...KİTAP YORUMUM...

KUSURSUZ HAYATLAR, bir çok film ve dizi de karşımıza çıkabilecek klasik bir konuya sahip olan kitap.

Kitap arkasının uzunluğundan konu ve gidişat o kadar belli ki tekrar tekrar yazmaya gerek olmadığını düşünüyorum, bu yüzden lafı daha fazla uzatmadan kitap ile ilgili yorumlarımdan bahsedeceğim.

İki yazar tarafından yazılan kitaplar bende hayranlık uyandırıyor genelde. İki farklı kişiliğin bir konuya yoğunlaşması büyük uğraş gerektiriyor olmalı ki bu yazarlarımız ellerinden geleni yapıp ortaya güzel bir kitap çıkarmayı başarmışlar.

Olay örgüsü ve geçişler çok iyiydi. Yazarların dili ise son derece sade ve akıcıydı. Sayfalar hızlı bir şekilde aktı gitti birbiri ardına ama benim bu kitabı birkaç saatte bitirmemin tek nedeni Rachel karakterinden nefret etmiş olmam. Yaptığı tüm yanlışlar için Casey'i suçlaması ve saçma sapan bahaneler üretmesi beni sinirlendirdi ve kitabın sonunu bir an önce görmeliyim düşüncesi ile okudum kitabı.

Kitabın sonu kesinlikle çok güzeldi ama beni şaşırtan bir son olmadı. Kitabı elime aldığımda tahmin ettiğim son, kitap sayfalarındaki yerini almıştı ama inanın bana farklı şekilde bitseydi kitabı bu kadar sevemezdim. Kitap olması gerektiği gibi başlayıp, olması gerektiği gibi de bitti. Uzun lafın kısası benim memnun kaldığım bir kitap oldu.

XXXXXXXXXXXXX

GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...



Kitap DelisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin