İRADESİZ (STEFAN GÜNLÜKLERİ VOL.6)

16 3 0
                                    

...KİTAP ARKASI...

Başkalarına hükmet, yoksa onlar sana hükmeder...

Stefan ve Damon kötü olduklarını biliyordu. Ama onların yaptıkları, Salvatore kardeşleri yok ederek Katherine'in intikamını almaya yemin eden acımasız vampir Samuel'in yaptıklarıyla kıyaslanamazdı bile.

Samuel'in son saldırısının yaralarını sarmaya çalışan Stefan ve Damon, aradıkları yardımı en olmadık yerde buldular: Gizli bir cadılar meclisinde. Birlikte, Samuel'in planının hayal bile edemeyecekleri kadar korkunç olduğunu öğrendiler. Artık tek umutları, Samuel hem insanları hem de vampirleri kontrol etme gücüne erişemeden onu durdurmak. Başarısız olurlarsa sadece Stefan ve Damon değil, tüm Londra, Samuel'in büyüsünün kurbanı olacak.

İradesiz, L.J. Smith'in çok satan "Stefan Günlükleri" serisinin altıncı ve son romanı. Yeni bağlılıklar, eski ihanetler ve hayal bile edilemez tehditlerle yüzleşecek iki kardeşin hikâyesi muhteşem bir finalle sona eriyor.

XXXXXXXXXXXXXX

...KİTAP ÖZELLİKLERİ...

Yazar Adı: L.H.SMITH/KEVIN WILLIAMSON&JULIE PLEC

Kapak Cinsi: KARTON KAPAK

Yayınevi: ARTEMİS YAYINLARI

Sayfa Sayısı: 216

Basım Yılı: 2021

Puan: 5/5

XXXXXXXXXXXXXXX

...KİTAP YORUMUM...

İRADESİZ, severek okuduğum Stefan Günlükleri serisinin final kitabı.

KONUSU,

Samuel ile karşı karşıya gelmeleri sonucunda Damon'ın kaçırılması son derece beklenmedik bir durumdur. Stefan, Cora ile birlikte Damon'ı ararken dahil olduğu bir saldırı sonucu kendisini cadıların arasında bulur. 'Cadılar ve vampirler, asla aynı tarafta yer alamazlar.' düşüncesine rağmen, Londra'nın sonunu getirmeye kararlı olan canavara karşı güçlerini birleştirme kararı alıp, bir plan yaparlar. Yapılan plana uymayan Stefan, ölüme yol açtığında 'Salvatore Kardeşler'in düşman sayısı artacaktır.

İRADESİZ kitabı bir gün içerisinde bitirdiğim kitaplardan biri olurken, serinin sonlanması beni hem üzdü hem de mutlu etti. Üzdü çünkü Salvatore Kardeşler ile bağ kurmama neden olan bir seri sona ermiş oldu. Mutlu etti çünkü seri çok uzamadan mükemmel bir final ile sonlanmış oldu. Açıkçası bu benim için önemliydi çünkü para kaygısı ile yazılmış ve bitmek bilmeyen serilerden biri olmadı.

Seriyi okurken her kitabında her sayfasında hatta her cümlesinde tek bir ismi aradım... KLAUS!.. İçimden bir ses 'Klaus her an olaya dahil olabilir!' deyip duruyordu ama beklentim gerçekleşmedi. Bunun yerine Klaus karakterine benzeyen Samuel karakterini okuyuculara sunmayı tercih etmişler ki bu karakteri de sevdiğimi SIĞINAK kitabının yorumunda dile getirmiştim... Ama kitabın sonlarına doğru bahsedilen isim dudaklarımda beliren tebessümün nedeni oldu. Bu isim ise Mikaelson ailesinin nazik çocuğu Elijah'dan başkası değildi. Gerçi pek nazik yanından söz etmiyorlardı ama neyse...

Gerçekten severek okuduğum serilerden biri olan Stefan Günlükleri serisini bu tarz kitap ya da serilerden hoşlanan herkese gönül rahatlığı ile tavsiye ederim.

XXXXXXXXXXXX

GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...

Kitap DelisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin