...KİTAP ARKASI...
YENİ BİR BAŞLANGIÇ İÇİN...
İlk aşkı onu bir vampire dönüştürünce Stefan Salvatore'nin dünyası, ruhuyla birlikte paramparça olmuştu. Yakalanmamak için ağabeyi Damon'la birlikte doğdukları yeri terk etmek zorundaydılar.
Sığındıkları New Orleans, vampirler ve vampir avcılarıyla dolu, hayal bile edemeyecekleri kadar tehlikeli bir yerdi. Orada Stefan'ı sonsuza dek kurtulamayacağı bir lanet mi bekliyordu?
"Stefan Günlükleri"; Stefan, Damon ve Katherine arasında yaşananların ve "Vampir Günlükleri"ndeki aşk üçgeninin arkasındaki sırrı anlatıyor.
XXXXXXXXXXXX
...KİTAP ÖZELLİKLERİ...
Yazar Adı: L.H.SMITH/KEVIN WILLIAMSON&JULIE PLEC
Kapak Cinsi: KARTON KAPAK
Yayınevi: ARTEMİS YAYINLARI
Sayfa Sayısı: 200
Basım Yılı: 2017
Puan: 5/4
XXXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP YORUMUM...
KAN AÇLIĞI, Stefan ve Damon'ın vampir olarak geçirdiği ilk günleri anlatan serinin ikinci kitabı.
Konusu
Stefan ve Damon, yaşanılan son olaylardan sonra yeni benliklerine alışmaya çalışırken, doğup büyüdükleri kasabada ormanın derinliklerinde saklanırlar. Stefan'ın bitmek tükenmek bilmeyen kan açlığı, Damon'ın ise gerçek aşkının ardından tuttuğu yas iki kardeşin arasındaki iplerin gerilmesine neden olsa da birbirlerinden ayrılmaya cesaret edemezler. Stefan tarafından öldürülen babalarının cenazesine katılmayı kafaya koyan iki kardeş vampir pusulası ile ifşa olduklarında Mystic Falls'a veda etmek zorunda kalırlar. Trene binen iki kardeşin son durakları New Orleans olur ve yeni hayatlarına ilk adımı atarlar. Ne var ki Stefan'ın dur durak bilmeyen kan açlığı Damon'ı ilk günden uzaklaşmaya iter ve iki kardeş kendi yollarına gitmeye karar verir.
Kitabın ilk sayfaları dizide var olan bazı sahneleri içerse de Kan Açlığı kitabı Kökler kitabı kadar diziye bağlı değil. Hatta yeni olayların başlamasına olanak sağlıyor da diyebilirim ki bu beni içten içe memnun eden bir durum oldu çünkü ben Salvatore kardeşler hakkında bilmediğim olayları öğrenmek için sabırsızlanan biriyim ve bu kitap bana seriden istediğimi almaya başladığımın sinyallerini verdi.
Kitabın ilk yarısında Stefan ve Damon, görmeye alışık olduğumuz karakterlerinin tam tersi şekilde karşımıza çıkıyor. Stefan, fazlasıyla kan açlığı çeken, empatiden yoksun, insan hayatına saygı duymayan bir vampirken, Damon, küçük kardeşinin tam tersi bir imaj çiziyor. Bu da Damon'ın Stefan'a katlanamamasına yol açıyor.
Kitapta dizide izlerken sempati duyduğum ve seriyi elime aldığımda 'Kesinlikle o da bu sayfalarda olmalı!' diye düşündüğüm karakterin varlığı beni inanılmaz mutlu etti çünkü bu karakterin Stefan için çok ayrı bir önemi var. Eğer sizde diziyi benim kadar dikkatli izlediyseniz karakterin kim olduğunu anlamışsınızdır... Tabi ki de Lexi!
Lexi, Stefan'ın kendisini bulmasında ve kan açlığını durdurmasında inanılmaz bir rol oynuyor ve gerçek bir abla rolünü üstleniyor diyebilirim. Yalnız kitabın olay örgüsünde beni en çok rahatsız eden durum Stefan'ın hayvan kanına çok hızlı bir şekilde alışıyor olması. Neredeyse zorlanmıyor bile. Bu durum kitaptan yine bir puan kırmama neden oldu.
Kitabın beni en çok etkileyen kısmı son sayfalarda Damon'ın Stefan'dan intikam alması oldu. Okurken gerçekten şok oldum ve 'İşte tanıdığımız Damon burada karşıma çıktı.' dedim ve büyük bir merakla serinin devam kitabını elime aldım.
XXXXXXXX
GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitap Delisi
Kurgu OlmayanHANGİ KİTAPLARI OKUYACAĞINIZA KARAR VEREMİYORSANIZ DOĞRU YERDESİNİZ...((WATTPAD KİTAPLARI DAHİL DEĞİLDİR))