...KİTAP ARKASI...
Bir Maddox Erkeği severse, BU SONSUZA KADARDIR. Ama ya ilk aşkı siz değilseniz?
Kendini beğenmiş, katı ve acımasız Thomas Maddox, istihbarat bürosunun sahip olduğu en iyi ajandı. Ne kadar hayat kurtarmış olursa olsun, bir tanesi için eli kolu bağlıydı; Küçük kardeşi Travis hapis cezasıyla karşı karşıyaydı. Travis'in tek kurtuluş şansı mafyayla olan sıra dışı bağıydı. Thomas, kardeşi Travis'i kurtarabilmek için FBI ile bir anlaşma yapmıştı.
Liis Lindy işiyle evli, inatçı ve cüretkar bir FBI ajanıydı ve her nasıl oluyorsa Thomas'ı yumuşatabilen tek kişiydi. Bu da onu Thomas'a eşlik edecek ideal kişi haline getiriyordu. Bir çift gibi görünecek Travis ve Abby'nin bir plajda yapılacak yemin tazeleme törenine katılacak ve Travis'e artık FBI için çalışması gerektiği haberini vereceklerdi. Fakat görevleri sona edip de artık rol yapmalarına gerek kalmadığında ne olacaktı?
Maddox Kardeşler serisinin bu ikinci kitabında, gizemli Thomas Maddox'un dünyasını tanıyacak ve bu anlaşılması güç adamın ilk aşkı olmasa bile son aşkı olmanın ne kadar güzel olabileceğini göreceğiz.
XXXXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP ÖZELLİKLERİ...
Yazar Adı: JAMIE MCGUIRE
Kapak Cinsi: KARTON KAPAK
Sayfa Sayısı: 370
Yayın: YABANCI YAYINLARI
Basım Yılı: 2015
Puan: 5/5
XXXXXXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP YORUMUM...
TATLI YALAN, Liis ve Thomas'ın aşklarını anlatan kitap.
KONUSU
İlk aşkı tarafından yarı yolda bırakılan Thomas, işi ile evli ve ansızın hayatına giren Liis'in yardımına ihtiyaç duyduğunda yüzleşmek zorunda kaldığı ailesi ve gelişen olaylar ile baş etmeye çalışacaktır.
TATLI SIR, kitabını okurken sevmediğim Thomas bu kitapta aşık olduğum Maddox Kardeş oldu ve kitabı okurken anladım ki bu kardeşleri sevmemem mümkün değil. Hepsi havalı, kendini beğenmiş ve egoist olsa da sevdikleri kadınlar için yaptıkları beni kendilerine hayran bırakıyor... Liis karakteri ise sanırım ilk iki kadın karaktere göre daha olgun ve ne istediğini bilen bir karakter olmasının avantajını yaşadı benim gözümde. Okurken fazlasıyla zevk aldım diyebilirim.
Yazarın sade ve akıcı anlatımından sık sık bahsetmek istemiyorum. Sonuç ortada!!!
XXXXXXXXXXXXXXXXX
GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitap Delisi
Non-FictionHANGİ KİTAPLARI OKUYACAĞINIZA KARAR VEREMİYORSANIZ DOĞRU YERDESİNİZ...((WATTPAD KİTAPLARI DAHİL DEĞİLDİR))