...KİTAP ARKASI...
Kendinizden nefret ederken bir başkasını sevebilir misiniz?
Ellison Edson iyice dibe vurmuştu. Ailesinin Colorado'daki sayfiye evinde kalıyordu ve kontrolsüz davranışları ile nihayet ailesinin dikkatini çekmeyi başarmıştı; fakat bu pek de umduğu şekilde olmamıştı. Her zaman elinin altında olan para kesilmişti ve başının çaresine bakması için yalnız bırakılan Ellie, daha da kontrolden çıkarak sonunda geri alamayacağı bir hata yapmıştı.
Tıpkı ikiz kardeşi Taylor gibi Tyler da bir hotshot olarak görev yapıyor ve orman yangınlarını söndürmek için ön saflarda savaş veriyordu. Çekici olduğu kadar kendini beğenmiş de olan Tyler'ın hayat tarzı, tek gecelik ilişkiler için biçilmiş kaftandı. Bir partide Ellie ile tanıştığında, kızın uçlardaki kişiliği ve umursamaz davranışları onu etkilemişti. Ancak Tyler, hisleri derinleştikçe, sevdiği kadının başa çıkmaya çalıştığı kötü yanının bir Maddox erkeğinin şimdiye kadar karşılaştığı en büyük düşmanı olduğunu fark edecekti.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP ÖZELLİKLERİ...
Yazar Adı: JAMIE MCGUIRE
Kapak Cinsi: KARTON KAPAK
Sayfa Sayısı: 366
Yayın: YABANCI YAYINLARI
Basım Yılı: 2018
Puan: 5/5
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP YORUMUM...
TATLI YANGIN, MADDOX KARDEŞLER serisinin son kitabı.
KONUSU,
Ellie, yaşadığı hayatta hiçbir amacı olmayıp bunu alkol ve uyuşturucu ile atlatmaya çalışan bir kız. Evinde verdiği bir partide tesadüfen karşılaştığı Tyler MADDOX ile tek gecelik bir ilişki yaşarlar. Parti sonrasında ailesinin alkol ve uyuşturucu sorununu çözebilmek adına parasal desteklerini kesme tehditi gerçeğe dönüşür ve Ellie'nin hayatı boyunca ilk defa bir amacı olur. Tek başına ayaklarının üstünde durmak... Bu amaç hem Tyler ile aralarında oluşan etkileşimin aşka dönüşmesine sebep olur hem de Ellie'nin alkol ve uyuşturucu problemi ile yüzleşmesini sağlar.
MADDOX ailesinin en belalı gelini Ellison diyebiliriz ki bu tarz karakterleri ve verdikleri savaşı okumak her zaman hoşuma gitmiştir. Tyler'ın ise her an desteğini belli etmesi son MADDOX erkeğine de aşık olmama sebep oldu.
Bir önceki kitapta seri ile ilgili genel yorumumu yapacağımı söylemiştim. Lafı fazla uzatmadan başlıyorum.
Jamie MCGUIRE, kalemindeki akıcılık ve sadelik sayesinde kolaylıkla okunabilecek yazarlardan biri. Her ne kadar yazdığı seri klişelerle dolu olsa da kaleme aldığı karakterler okunmaya değer ama bu dediğim sadece MADDOX KARDEŞLER için geçerli çünkü benim tahminime göre yazarımız kendisini bu beş kardeşe (Travis, Trenton, Thomas, Taylor ve Tyler'a) o kadar çok kaptırmış ki yanına yazdıkları kız karakterler öylesine kurgulanmış gibi. Adam akıllı sevdiğim bir kız karakter yok seride. Ne zaman birini sevdiğimi söylesem serinin diğer kitabını elime aldığım an kadın karakterlere olan sevgim bitti. Favori kadın karakterimi sorsanız Thomas'ın Liiz'i derim ama aynı tercihi MADDOX kardeşler arasında yapamam çünkü hepsini çok sevdim.
NOT: Eğer bu seriyi merak ediyorum ya da bu seriye başlayacağım diyenlerdenseniz benden size bir tavsiye kitapları arka arkaya okumayın çünkü kitapların sonunu -her ne kadar konuları birbirinden farklı olsa bile- kolaylıkla tahmin edebiliyorsunuz ki bu da hem kitabı okuma hızınızı hem de okuma isteğinizi azaltıyor.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXX
GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitap Delisi
Non-FictionHANGİ KİTAPLARI OKUYACAĞINIZA KARAR VEREMİYORSANIZ DOĞRU YERDESİNİZ...((WATTPAD KİTAPLARI DAHİL DEĞİLDİR))