SOĞUK KAN (ERİKA FOSTER SERİSİ 5)

71 2 0
                                    

...KAPAK ARKASI...

BİR KATİLE AŞIK OLDUM ŞİMDİ BENİM DE ELLERİMDE KAN VAR.

Dedektif Erika Foster, polislik kariyeri boyunca her türden cinayetle karşılaştığını düşünüyordu, ta ki Thames Nehri'nin kıyısında bulunan valizdeki cesedi görene kadar.

Güvenilir ekibinin çabaları sayesinde soruşturmayı derinleştirdikçe vaka karmaşıklaşıyor ve kurbanlarının sayısı gitgide artıyordu.

Seri katilin onlardan birkaç adım önde olduğunu fark ettiklerinde ise namlunun ucu çoktan sevdiklerine dönmüştü. Hızla azalan zaman Erika'yı çok büyük riskler almaya iterken korkunç bir gerçekle yüzleşmeleri gerekecekti.

XXXXXXXXXXXXX

...KİTAP ÖZELLİKLERİ...

Yazar Adı: ROBERT BRYNDZA

Kapak Cinsi: KARTON KAPAK

Sayfa Sayısı: 372

Yayın: YABANCI

Basım Yılı: 2021

Puan: 5/5

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

SOĞUK KAN, ön sipariş verdiğim ilk kitap.

KONUSU

On sekiz yaşındaki Nina, aşık olduğu Max için her şeyi yapmaya hazırdı. Bu bir insanın hayatına kast etmek olsa bile... Erika, polislik kariyeri boyunca her türlü olay ile karşılaştığını düşünüyordu. Ta ki valizin içinde bulunmuş, parçalara ayrılmış cesede, cesetlere ulaşana kadar. Güvenilir ekibini yanına alan Erika, karmaşık olayı çözmeye çalışırken, arap saçına dönmüş ilişkisini ve yakınından gelen ihanetin getirdikleri ile de savaşmak zorunda kalıyor. 

SOĞUK KAN kitabını, çıkacağını duyduğum anda sabırsızlıkla beklemeye başladım ve bir an önce elime ulaşsın diye de ön siparişte bulundum ama kitapları birlikte okumayı sevdiğim arkadaşımın ricası sebebi ile ertelemek zorunda kaldım... Ne var ki günler geçtikçe sabırsızlığım arttı ve kitabı okumaya başladım.

Serinin diğer kitapları için yapmış olduğum yorumları okuduysanız ERİKA FOSTER SERİSİNE ve ona hayat veren ROBERT BRYNDZA' a olan hayranlığımı biliyorsunuzdur. Bu yüzden uzun uzadıya yazma gereği duymuyorum ama şunu belirtmek isterim ki yazar her kitabında biraz daha mükemmelleştiriyor kendisini. Bu da serinin kitaplarının bir solukta okunmasına ve devam kitapları için sabırsızlanmama sebep oluyor.

Kendi adıma konuşacak olursam,  Max karakteri yazarın kaleme aldığı en psikopat karakterdi. Okurken tüylerimi diken diken etmesine rağmen, onun olduğu bölümlere gelebilmek için kitap sayfalarını hızlı hızlı çevirdim diyebilirim.

Serinin bir kitabı daha olduğunu biliyorum ki Yabancı Yayınları'nın hızına bakılacak olursa birkaç ay sonra o kitabı da okumuş oluruz diye düşünüyor ve içten içe umut ediyorum.

XXXXXXXXXXXX

GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...

Kitap DelisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin