ANNA VE FRANSIZ ÖPÜCÜĞÜ

341 6 6
                                    

KİTAP ARKASI

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

...KİTAP ARKASI...

Anna ışıklar şehrinde aşkı bulabilecek mi?

Anna'nın Atlanta'da iyi bir işi, en yakın arkadaşı ve sevgili olup olmadıklarından emin olmadığı hoşlandığı bir çocuk vardı. Lisenin son senesi için de sabırsızlanıyordu. Bu yüzden babası onu beklenmedik bir şekilde, Paris'teki bir yatılı okula yollamaya karar verdiğinde pek de mutlu olmamıştı, ta ki Etienne St. Clair ile tanışana kadar. Tek sorun... Çocuğun bir kız arkadaşı vardı ve kendisinin de neredeyse bir erkek arkadaşı... Kıl payı kaçırılan romantik anlarla dolu bir sene, bir Fransız öpücüğü ile sonuçlanacak mıydı?

XXXXXXXXXXXX
...KİTAP ÖZELLİKLERİ...

Yazar Adı: STEPHANIE PERKINS

Kalın Kapak: KALIN KAPAK

Yayın: YABANCI YAYINLARI

Sayfa Sayısı: 328

Basım Yılı: 2017

Puan: 5/5

XXXXXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP YORUMUM...

ANNA VE FRANSIZ ÖPÜCÜĞÜ, aşk mevsimi yaz aylarında okumanız gereken muhteşem bir aşk üçlemesinin ilk kitabı.

KONUSU;

Hayatı neredeyse mükemmele yakın olan Anna, ünlü bir yazar olan babasının ani bir şekilde verdiği karar ile kendisini tamamen yabancı olduğu Paris'te bir Amerikan okulunda buluyor. Ailesinden ve arkadaşlarından ayrılan Anna hayatının tepetaklak olduğunu düşünürken hiç beklemediği bir anda hayatına giren Etienne ile Paris'teki zamanının düşündüğü kadar da kötü geçmeyeceğini farkediyor. Bu düşünce Etienne'nın kız arkadaşının kendisini göstermesi ile son bulsa da hepimiz biliyoruz ki kalbe söz geçmez. Kalpte sessiz kalan duygularla aylar ayları kovalıyor ve sonunda işler değişmeye başlıyor.

Anna ve Etienne arasındaki arkadaşlık ilişkisi o kadar çok hoşuma gitti ki 'Bunlar arkadaş olarak kalsa daha iyi olmaz mı?' diye düşündüm ama aralarındaki ilişkinin arkadaşlıktan daha fazlası olduğunu biliyor olmam mutlu sona ulaşabilmem için kitabı soluksuz okumama neden oldu...

Yazarın fazlasıyla akıcı ve sade bir dili var. Sayfalar hızlı hızlı akıp gittiği için kitap fazlasıyla cabuk bitti... Kitabın en sevdiğim özelliği hiçbir karakter fiziksel olarak kusursuz değil. Bu nedenle karakterleri çabuk benimsedim ve fazlasıyla gerçekçi buldum... Aşk şehri olarak adlandırılan Paris'te geçen bir aşk romanı ne kadar kötü olabilir? Cevabı biliyoruz. Öyle bir ihtimal yok. En azından bana göre...


ANNA VE FRANSIZ ÖPÜCÜĞÜ, her ne kadar Yabancı yayınlarının seri içerisinde bastığı son kitap olsa da aslında serinin ilk kitabı. Araştırmalarım doğruysa kitabın basım hakkı başka bir yayınevindeymiş. Süre dolduktan sonra Yabancı YAYINLARI vakit kaybetmeden kitabı basmış. Bence çok da iyi yapmış.

XXXXXXXXXXX
GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...

Kitap DelisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin