...KİTAP ARKASI...
Stage Dive'ın vokalisti Jimmy her istediğini, her istediği anda elde etmeye alışmıştı; bu ister içki, ister uyuşturucu, ister kadın olsun. Fakat sonu gelmeyen taşkınlıkları hem kendisi hem de grup için bir felakete dönüştüğünde Jimmy ipleri yeniden ele almak zorunda bırakılmış ve onu beladan uzak tutacak yeni asistanı Lena'yla karşı karşıya kalmıştı.
Lena, seksi rock yıldızının zırvalıklarına boyun eğmeye niyetli değildi ve aralarındaki çekime rağmen ilişkilerini tamamen profesyonel seviyede tutmaya kararlıydı. Fakat Jimmy sonunda Lena'yı fazla zorlayarak kaçırmayı başardığında, belki de başına gelen en iyi şeyi kaybetmiş olacaktı.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP ÖZELLİKLERİ...
Yazar Adı: KYLIE SCOTT
Kapak Cinsi: KARTON KAPAK
Sayfa Sayısı: 396
Yayın: YABANCI YAYINLARI
Basım Yılı: 2015
Puan: 5/5
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
...KİTAP YORUMUM...
AŞKIN ŞARKISI, Stage Dive vokalisti Jimmy'nin aşk hikayesini anlatan üçüncü kitabı.
KONUSU;
Uyuşturucu ve alkolden kurtulmak için elinden gelen her şeyi yapmaya hazır olan Jimmy'nin grup arkadaşlarına göre tek bir eksiği vardır; o da kendisine katlanabilecek yeni bir asistan... Jimmy, her ne kadar bunun gereksiz olduğunu düşünse de kendisini tamamen grup arkadaşlarına teslim ettiği için bu kararlarına ses çıkarmaz çünkü yeni asistanının da eski asistanları gibi arkasına bakmadan kaçacağından emindir... Lena ise kardeşinin kendisine attığı kazık yüzünden ailesinden uzaklaşan bir kadındır ve asistanlık işi kulağa fazlasıyla mantıklı gelmektedir. Bu işin tek bir kusuru vardır ki o da asla hayır diyemeyeceği kadar yakışıklı olan Jimmy FERRİS'in ta kendisidir. Kendisini kısa bir süre içinde patronunun etkisi altında bulan Lena, Jimmy'nin kendisine verdiği taktikler ile bu işi profesyonel bir şekilde yürütmek istese de aşkın olduğu yerde profesyonellik olmaz.
İlk iki kitapta fazlasıyla duygusuz ve soğuk bir karakter olarak yansıtılan Jimmy'nin bu kitapta ne kadar koruyucu, duygusal, kırılgan ve hassas bir karaktere sahip olduğunu öğreniyoruz. Ve bu özellikleriyle beni kendisine kolay bir şekilde aşık ettiğini söyleyebilirim.
Lena ise kitapta bana göre kötü alışkanlıklarından kurtulmak isteyen bir bağımlının yanında nasıl davranması gerektiğini bilen tek kişiydi. Yanında alkol içmemek için gösterdiği dikkat 'Hadi siz evlenin' diye düşünmeme neden oldu.
Stage Dive, serisini araştırdığım zamanlarda en iyi kitabın üçüncü kitap olduğunu görmüştüm ve ilk iki kitabı okuduktan sonra 'Bu kitaplar da gayet iyi üçüncü kitabı diğerlerinden ayıran ne olabilir ki?' diye sorduğumu hatırlıyorum kendime. Sorunun cevabı basit çünkü bu kitabın baş karakteri Jimmy FERRIS... David ve Mal'i de seviyorum ama bir Jimmy değiller.
NOT: Aşkın Ritmi kitabını çok beğenmediğimi bir önceki yorumumda dile getirsem de Mal karakteri bu kitapta beni en çok eğlendiren karakter oldu.
XXXXXXXXXXXXXXXX
GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitap Delisi
Non-FictionHANGİ KİTAPLARI OKUYACAĞINIZA KARAR VEREMİYORSANIZ DOĞRU YERDESİNİZ...((WATTPAD KİTAPLARI DAHİL DEĞİLDİR))