BAŞKA DİLDE AŞK

182 5 0
                                    

...KİTAP ARKASI...

Başka Dilde Aşk, korkunç bir gecenin hatıralarına zincirlenmiş bir kadının ve sevgisiyle o zincirleri kırabilecek adamın hikayesi.

Geçmişin acı yüklü izlerini taşıyan sessiz bir adamın ve sesini bulmasına yardım edebilecek kadının hikayesi.

Acının, kaderin ve aşkın iyileştirici gücünün hikayesi...

XXXXXXXXXXXXXXXXX

...KİTAP ÖZELLİKLERİ...

Yazar Adı: MIA SHERIDAN

Kapak Cinsi: KARTON KAPAK

Sayfa Sayısı: 388

Yayın: YABANCI YAYINLARI

Basım Yılı: 2015

Puan: 5/5

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

...KİTAP YORUMUM...

BAŞKA DİLDE AŞK, farklı şekillerde yara almış iki farklı karakterin aşkının anlatıldığı muhteşem bir kitap...

Konusu,

Büyük bir trajedi atlatmış olan Bree, küçükken ailesi ile birlikte tatil yaptığı ve çokta beğendiği kasabaya geri dönüyor ve ilk günlerinde saçı sakalı birbirine girmiş olsa bile bakışlarıyla kendisine hayran bırakan Archer Hale ile karşılaşıyor. Küçük bir kasaba da yeni kız olduğu için fazla göze çarpan Bree, Archer'a doğru çekilirken birbirlerini tanıyıp güvendikçe yaşadıklarını ortaya döktüklerinde birbirlerine benzediklerini fark ediyorlar. Ve zamanla birbirlerinin yaralarını sarmaya başlıyorlar.

Mia Sheridan, daha önce 'Leo ve Leo'nun Şansı' adlı kitaplarını okuduğumda kendisine hayran bırakan bir yazar olmuştu. Başka Dilde Aşk'ı okumaya başladığımda da seveceğimi biliyordum, yanılmadım. Karakterlerinin güçlü olmaya çalışmaları, birbirlerine güvenmeleri, birbirlerinin hayatlarında tutunabilmek için çabalamaları çok hoşuma gitti.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...

Kitap DelisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin