RUHUMDAKİ CANAVAR (Monster in His Eyes Serisi 2)

47 3 0
                                    

...KİTAP ARKASI...

Ben iyi bir adam değilim. Değilim işte. Biliyorum. İçimde, dünyada en ufak ışık zerresi bile bırakmayacak kadar karanlık var. Ama zarar veremeyeceğim biri var, söndürmeye cesaret edemediğim tek bir ışık...

KARİSSA.

Benim bir canavar olduğumu düşünüyor ve belki de öyleyim. Onu her dokunuşumla ürkütüyor, ruhuna işkence ediyorum. Ama ben tek değilim. Dünya canavarlarla dolu ve en tehlikelileri ben değilim.

Onların yanına bile yaklaşmıyorum.

Tanrı bana yardım etsin ki onu seviyorum. Seviyorum işte.

Ve Tanrı, onu benden almaya çalışan herkese de yardım etsin.

XXXXXXXXXXXXX

...KİTAP ÖZELLİKLERİ...

Yazar Adı: J.M. DARHOWER

Kapak Cinsi: KARTON

Sayfa Sayısı: 478

Yayın: YABANCI

Basım Yılı: 2015

Puan: 5/5

XXXXXXXXXXXXXXXXXX

...KİTAP YORUMUM...

RUHUMDAKİ CANAVAR, soluksuz okuduğum serinin ikinci kitabı.

KONUSU

Annesi, tanımadığı babası ve sevdiği adam arasındaki geçmişi öğrenen Karissa, yapabileceğini düşündüğü tek şeyi yapar ve susar. Naz ile aynı evde yaşamalarına rağmen aslında duygusal olarak kilometrelerce uzaktırlar birbirlerinden. Bu durum Naz'ı kahretse de elinden gelen tek şey sevdiği kadını üzmemeye çalışmak olur. Her ne kadar Naz, Karissa için her şeyi yapabilecek bir adam olsa da Ray'in istekleri bir türlü bitmez ve bu durum Naz'ı çok büyük bir ikilemde bırakır. Karissa ile araları zamanla düzelirken, bugüne kadar ona babalık yaptığını düşündüğü Ray ortalığı karıştırmaya başlar. Bu sefer hayatı ile ilgili karar verme sırası Naz'dadır.

Serinin devam kitabı olan Ruhumdaki Canavar kitabında hikaye ve heyecan kaldığı yerden daha da alevlenmiş olarak devam ediyor ve bu sefer olayları Vitale'in -Karissa'nın deyimiyle Naz'ın-anlatımıyla okuyoruz. Bu kitabı çok daha karanlık çok daha çekici hale getiriyor.

Naz'ın geçmişte yaşadıklarını, günümüze kadar ki oluşan karakterini, Ray'e olan düşkünlüğünü, Karissa hayatına dahil olduktan sonra yaşadığı çelişkileri öğrendiğimiz bu kitap benim seriye olan beğenimi hayranlığa dönüştürmeye yetti ve serinin ilk kitabında olduğu gibi bu kitabı da saatler içinde bitirdim.

Yazarın kalemi son derece akıcı, sade ve okurun kitaba tam anlamıyla bağlanmasını sağlayacak kadar da düzenli. Hiçbir replik gereksiz değil. Olay örgüsü ise konuda açıklık vermeyecek derece de birbirleri ile bağlantılı. Serinin ilk iki kitabı benim için son derece güzeldi. Son kitabı hızlı bir şekilde okumaya başlayacağımdan emin olabilirsiniz.

XXXXXXXXXXXX

GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...





Kitap DelisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin