BASKERVILLER'IN KÖPEĞİ-(GİZEMLİ PENCERELERİN LANETİ)(S.H.4)

139 3 0
                                    

...KİTAP ARKASI...

İngiltere'nin Devonshire kırsalındaki bölgede anlatılagelen tüyler ürpertici hikayeye göre, Baskerville soyuna mensup erkekler yüzyıllardır, cehennemden geldiğine inanılan ve şeytani bir yaratık olarak tasvir edilen bir köpek tarafından öldürülmektedir. Bu meçhul ziyaretçinin son kurbanı da Sir Charles'tır. Aile fert-lerinin çoğunun ani ve tuhaf bir şekilde ölmesi sebebiyle, yeni varis Sir Henry Baskerville'in hayatının da tehlikede olduğu düşünülmektedir. Bakalım, bu ailenin üzerine bir lanet gibi çöken esrarengiz köpeğin gizemini dahi Dedektif Sherlock Holmes çözebilecek midir?

En karanlık ve belirsizliklerle dolu olayları bile su yüzüne çıkarmayı başaran Sherlock Holmes, birbirinden farklı hikayelerin yer aldığı dört kitaplık serinin sonuncusu olan Baskerville'lerin Köpeği'nde yine kendine has yöntemlerle sıra dışı bir vakanın peşine düşüyor.

XXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP ÖZELLİKLERİ...

Yazar Adı: SIR ARTHUR CONAN DOYLE

Kapak Cinsi: KARTON

Yayın: MARTI YAYINLARI

Sayfa Sayısı: 269

Puan: 5/5

XXXXXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP YORUMUM...

Sherlock Holmes'ın iş başında olduğu bir kitabın yorumuyla daha sizlerleyim.

KİTABIN KONUSU;

Hugo'nun bozkırda öldürülmesinden bu yana ailesinin üzerinde gezen lanet Şeytani bir köpekten mi kaynaklanıyor? Neden Baskerviller ailesinin bireylerini öldürüyor? Dr. Mortimer'in davayı Holmes'e anlatması üzerine olaylar başlıyor.
Kitabın konusuyla ilgili fazla spoi vermek istemesem de ailenin en geç üyesi Sir Henry Baskerville. Kaybolan yeni bir çift çizmesinin bulunup ardından diğer tozlu çizmesinin kaybolması kitapta dikkat edilmesi gereken noktalardan bazıları.

Holmes'un davaları sıra dışı çözme yeteneği, Watson'un zeki oluşu ve beklenmeyen kişinin katil çıkması kitabı bir solukta bitirmeme neden olan en önemli faktörlerden biriydi.

Serinin ilk üç kitabından da anladığınız gibi Sherlock Holmes kitaplarını yorumlarken zorlanıyorum çünkü ipucu verecekmişim gibi hissediyorum. En iyisi siz bu seriyi bir an önce okumaya başlayın.

XXXXXXXXXXXX
GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...

Kitap DelisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin