...KİTAP ARKASI...
YA RUH EŞİNİZ ASLINDA HİÇ TANIŞMADIĞINIZ BİRİYSE?
Jessie'ye dair her şey yanlıştı. En azından, Los Angeles'ın en pahalı okullarından birindeki ilk haftasında öyle hissediyordu. Annesi öleli neredeyse iki sene olmuştu ve babası internetten tanıştığı bir kadınla evlenmeye karar verdiği için Jessie tüm hayatını ardında bırakarak ülkenin diğer ucuna taşınmak ve yepyeni bir aileye uyum sağlamak zorundaydı.
Tam da eski hayatına nasıl dönebileceğini düşünürken, kendisine Biri Hiçbiri (kısaca BH) diyen ve ona yeni okulunda yol göstermeyi teklif eden bir yabancıdan bir e-posta aldı. BH ile arasındaki çekim o kadar güçlüydü ki tüm bunların acımasız bir şaka olması ihtimali bile duygularına söz geçirmesini sağlayamadı.
Kaderin cilvesi ve biraz da umutsuzluğun katkısıyla Jessie'yi bekleyen büyük bir karar vardı: Gerçek aşkını parmaklarının ucunda mı, yoksa her gün gördüğü gizemli yakışıklıda mı bulacaktı?
XXXXXXXXXXXXX
...KİTAP ÖZELLİKLERİ...
Yazar Adı: JULIE BUXBAUM
Kapak Cinsi: KALIN KAPAK
Yayınevi: YABANCI YAYINLARI
Sayfa Sayısı: 305
Basım yılı: 2019
Puan: 5/5
XXXXXXXXXXXX
...KİTAP YORUMUM...
BANA ÜÇ ŞEY SÖYLE, aile ilişkileri, aşk, dostluk ve lise zamanlarının zorluklarını birlikte işleyen kitap.
KONUSU
Jessie'nin hayatı annesini kaybettiğinden beri yolunda değildir. Duygusal boşlukta olan Jessie'nin hayatı babasının tekrar evlenip birlikte Los Angeles'a taşınmalarıyla daha da zor bir hale gelir. Sevdiği, değer verdiği her şeyi geride bırakan Jessie, berbat bir okul gününden sonra Bay Hiçbiri adındaki biri tarafından mail alır. Bu kişi kendisine okul ile ilgili yardım edebileceğini söyler. İlk zamanlar bunun bir oyun olacağını düşünse de tanımadığı bu çocukla konuşmak kendisini güvende hissetmesine neden olur. Zamanla tanımadığı BH hakkında kim olabileceği ile ilgili tahminler yürütmeye başlar. Mavi gözlerini gördüğünden beri aklından çıkmayan Ethan mı, müzik grubunun solisti ve çalıştığı yerin sahibinin oğlu Liam mı, yoksa okulun ilk günü karşılaştığı Caleb mı?
Kitabı çok sevdim. Çok tatlı bir aşk hikayesini anlatmasının yanı sıra içinde barındırdığı masum gizem ve bir genç kızın ayakları üzerinde durma çabalarını okumak hoşuma gitti. Eğlenceli olduğu kadar duygusal da bir kitaptı... Kitabın en sevdiğim özelliği Jessie ile aynı duyguları birebir hissedebiliyor olmamdı. Özellikle BH'nim kim olduğu ile ilgili tahminleri yanlış çıktıkça Jessie ile birlikte bende çıkmaza girmiş gibi hissettim kendimi.
Kafa dağıtmak için okuyacağım bir kitap arıyorum diyorsanız bu kitabı size gözüm kapalı tavsiye edebilirim.
XXXXXXXXXXXXXX
GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitap Delisi
Non-FictionHANGİ KİTAPLARI OKUYACAĞINIZA KARAR VEREMİYORSANIZ DOĞRU YERDESİNİZ...((WATTPAD KİTAPLARI DAHİL DEĞİLDİR))