...KİTAP ARKASI...
HATIRLA. HAYATTA KAL. KOŞ.
Thomas bir asansörde uyandığında hatırlayabildiği tek şey ismidir. Ailesi, evi veya oraya nasıl geldiği hakkında hiçbir fikri yoktur. Asansörün kapıları açıldığındaysa kendini Kayran isimli, devasa taş duvarlarla çevrili geniş bir alanda ve burada yaşayan çocukların arasında bulur. Tıpkı Thomas gibi Kayranlılar da oraya neden ve nasıl geldiklerini bilmemektedir. Tek bildikleri çevrelerini saran labirente çıkan taş kapıların her sabah açılıp her akşam kapandığı ve otuz günde bir aralarına yeni bir çocuk katıldığıdır. Kimse Kayran'da kalmak istemese de kurtulmak imkansız görünmektedir. Yine de Thomas'ın içinde bir his, çıkış yolu bulabileceğini söylemektedir. Ama bunun için zihninin derinlerinde yatan sırları açığa çıkararak labirentin gizemini çözmesi gerekecektir...
XXXXXXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP ÖZELLİKLERİ...
Yazar Adı: JAMES DASHNER
Kapak Cinsi: KARTON
Sayfa Sayısı: 406
Yayın: PEGASUS
Basım yılı: 2014
Puan: 5/2
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP YORUMUM...
LABİRENT, serisinin ilk iki filmini izledikten sonra 'kitabını mutlaka okumalıyım.' deyip ilk kitabı elime aldım.
Ama fazlasıyla hayal kırıklığına uğradım diyebilirim.Genelde kitaptan film olmuş serileri okurken 'evet bu sahne filmde vardı ya da burada bu olmuştu.' diyen ben bu sefer hiçbir karşılaştırma yapamadım. Çünkü sadece konular değil karakterler de birbirinden fazlasıyla uzak ele alınmış. Tabi ki bu kitaptan değil, filmden kaynaklanıyor. Bir kitap film olurken bu kadar mı değiştirilir. EVET!!!!
Film ve kitabı karşılaştırırsak ben film derim ki bu benim için bir ilk. Filmi izlemeden kitabı okusaydım da böyle düşünür müydüm bilemiyorum ama belki de bunun bir nedeni de kitabın çok sert ve karışık bir dille anlatılmış olmasından kaynaklanıyor. Arkadaşları tarafından HAYALPEREST olarak adlandırılan ben filmini izlediğim halde kitabını okurken hiçbir şekilde hiçbir sahnenin görselini çizemedim aklımda. Bu da benim kitabın diğer serilerini okumaktansa filmlerini bekleyeceğim anlamına geliyor.
UNUTMAYIN!!!! Bu benim düşüncem eğer okuma hevesiniz varsa okuyun. Belki benim bulamadıklarımı bulup, göremediklerimi görüp, anlayamadıklarımı anlarsınız...
XXXXXXXXXXXXXXXX
GELECEK KİTAP YORUMUNDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitap Delisi
No FicciónHANGİ KİTAPLARI OKUYACAĞINIZA KARAR VEREMİYORSANIZ DOĞRU YERDESİNİZ...((WATTPAD KİTAPLARI DAHİL DEĞİLDİR))