...KİTAP ARKASI...
Kate, Rosie Anderson'un kayıp olduğuna dair haberleri aldığında şok geçirir ve duyduklarına inanamaz. Rosie, Kate'in kızı gibi on sekiz yaşında, güzel, sessiz, kibar bir genç bayandır. Kasaba halkı, Rosie gibi bir kızın başını belaya sokmayacağını düşünmektedir ancak Rosie'nin bedeni ölümüne hırpalanmış ve bıçaklanmış bir halde bulunduğunda Kate'in önsezileri doğru çıkar. Mükemmel bir aileye sahip olan kusursuz Rosie'yi kim öldürebilirdi?
Kate, Anderson ailesine yaklaştıkça aslında gerçeklerin göründüğü gibi olmadığına daha fazla emin olur. Kimden geldiği belli olmayan notlar, sonunun nereye gideceği belli olmamasına rağmen Kate'e, Rosie'nin birbirine karışmış yaşamını ve ölüm iplerini çözmesi için baskı yapar.
Rosie'nin geçmişine dair bir bakış açısıyla anlatılarak örülmüş Ritimsiz Ruh; fedakarlıkların, yalanların, umutsuzlukların ve aşkın iç içe geçtiği bir roman.
XXXXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP ÖZELLİKLERİ...
Yazar Adı: DEBBIE HOWELLS
Kapak Cinsi: KARTON KAPAK
Yayın: OLİMPOS YAYINLARI
Sayfa Sayısı: 335
Basım yılı: 2017
Puan: 5/2
XXXXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP YORUMUM...
RİTİMSİZ RUH, A101 sayesinde kitaplığımda yer edinen kitaplardan biri.
KONUSU
Dışarıdan bakıldığında Joanna ve Neal, iki kızıyla birlikte mükemmel bir aile tablosu oluşturmaktadır. Fakat kızları Rosie aniden kaybolur ve birkaç gün sonra da cesedine ulaşılır. Kate, kendi kızıyla aynı yaşta olan Rosie'nin kaybını atlatmakta zorlanır ve bir anne olarak Anderson ailesine yardım etmek ister. Günler geçtikçe Anderson ailesiyle yakınlaşan Kate aslında hiçbir şeyin göründüğü kadar mükemmel olmadığını anlar.
Kitabımızın iki anlatıcısı var. İlki Kate, ikincisi ise hayatını kaybetmiş ve yaşadıkları film şeridi gibi gözlerinin önünden geçen Rosie... Kate'ın anlattığı kısımlar ne kadar sıkıcıysa, Rosie'nin anlattığı kısımlarda o kadar sürükleyici geldi bana. Ve eğer yazar isteseymiş iki kitap olarak çıkarabilirmiş çünkü anlatılan konular birbirinden fazlasıyla farklıydı.
DEBBIE HOWELLS, anlatım tarzını çok sevdiğim bir yazar oldu diyemiyorum maalesef. 'Katil kim?' sorusu kafamda dönüp dursada içimden bir his kitabın kapağını açtığım an katilin kim olduğunu bildiğimi hissettirdi. Anlayacağınız beni çok fazla şaşırtan bir son olmadı. Hatta fazlasıyla basit bir sondu benim için.
XXXXXXXXXXXXXX
GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitap Delisi
Non-FictionHANGİ KİTAPLARI OKUYACAĞINIZA KARAR VEREMİYORSANIZ DOĞRU YERDESİNİZ...((WATTPAD KİTAPLARI DAHİL DEĞİLDİR))