...KİTAP ARKASI...
Aşk onları bir yaz günü, asla uyumayan şehrin sokaklarında yakalamıştı... ama ya ona sahip çıkmak düşündükleri kadar da kolay değilse?
Romantizme umutsuzca inanan Isla, lise birinci sınıftan beri kendini çizdiği karikatürler arasında kaybetmiş olan Josh'a aşıktı. Yaz tatili esnasında Manhattan'da yaşanan tesadüfi bir karşılaşma sonrasında Isla belki de aşkın o kadar da uzakta olmadığını fark etmişti. Ancak yeni okul yılının başlamasıyla Isla ve Josh, her genç çiftin karşılaştığı güçlüklerle yüz yüze gelmek zorunda kalmışlardı: ailevi sorunlar, gelecek kaygısı ve birbirlerinden ayrılmak zorunda kalabilecekleri gerçeği.
Bu içinizi ısıtacak, tatlı aşk hikayesi New York sokaklarını, Paris'in büyülü havasını ve Barcelona'nın ateşli atmosferini yansıtırken, sevilen başka iki çifti de yeniden okurla buluşturuyor: Anna ve Etienne, Lola ve Cricket.
XXXXXXXXXXXX
...KİTAP ÖZELLİKLERİ...Yazar Adı: STEPHANIE PERKINS
Kapak Cinsi: KALIN KAPAK
Yayın: YABANCI YAYINLARI
Sayfa Sayısı: 328
Basım Yılı: 2016
Puan: 5/5
XXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP YORUMUM...ISLA VE MUTLU SON, severek okuduğum serinin son kitabı.
KONUSU;
Isla, Fransa'daki Amerikan Okuluna gittiği ilk seneden beri Josh'a deliler gibi aşıktır. Fakat Josh, arkadaş grubu hariç kimseyi umursamamaktadır. Isla da bu grupta olmadığı için kendisinin şansı olmadığının farkındadır. Aşkına platonik bir şekilde devam eden Isla, Manhattan da Josh ile karşılaşır ve ağrı kesiciden dolayı kafası güzel olduğundan dolayı kendisi için utanç verici, Josh için ise fazlasıyla eğlenceli bir sohbet ortamı oluşur. Isla, hayallerini süsleyen çocuğun kendisi ile muhabbet etmesini umut ışığı olarak görse de yaz boyunca bir daha karşılaşmazlar ve yeşeren umutları tekrar solar... Okula geri döndüklerinde Josh, arkadaşlarının mezun olması nedeniyle fazlasıyla yalnız görünmektedir. Peki bu yalnızlık Isla için bir avantaj olabilir mi?
Anna ve Fransız Öpücüğü kitabında çok küçük bir sahnede yer alan Isla ile Etienne'ın en yakın arkadaşı josh'ın aşkını okuyacağınız ISLA VE MUTLU SON kitabı seriye güzel bir final olmuş. Isla karakterini hatırlamanız ne kadar zor olursa olsun, arkadaş grubunu çizen, hayal eden ve tembel olan Josh'ı unutmanız bir o kadar imkansız.
Isla ve Josh ikilisi çok sevdim dediğim Anna ve Etienne ikilisini ikinci plana atmayı başardı. Bunun en büyük nedeni ise kesinlikle Isla'yı okurken aldığım keyifti. Heyecanlandığında verdiği tepkiler beni fazlasıyla eğlendirirken, Josh'a olan aşkı beni fazlasıyla etkiledi... Josh, ilk kitapta olduğu gibi değil. Umursayan ve herşeyin farkında olan bir Josh var karşımızda. İlk kitapta tam tersi davranmasının nedenini söylemeyeceğim çünkü kitabın detaylarını vermek istemiyorum. Josh'ın romantikliği ve Isla'ya olan davranışı bu seriden birisini tercih etsen hangisi olurdu? Sorusuna cevap olarak Josh dememe neden olur.
XXXXXXXXXXX
GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitap Delisi
Non-FictionHANGİ KİTAPLARI OKUYACAĞINIZA KARAR VEREMİYORSANIZ DOĞRU YERDESİNİZ...((WATTPAD KİTAPLARI DAHİL DEĞİLDİR))