...KİTAP ARKASI...
Dünyaca ünlü hayali dedektifin heyecan dolu yeni macerası, bu kez babası esrarengiz bir şekilde ortadan kaybolan Mary Morstan'ın açıklanması güç öyküsünü çözmesi için Sherlock Holmes'dan yardım istemesiyle başlar. Akıllara durgunluk veren olay örgüsünün derinlerine indikçe hırsın ve entrikanın yol açtığı bir cinayetle karşı karşıya kalan Sherlock Holmes ve yardımcısı Dr. Watson, kendilerini büyük bir hazinenin etrafında düğümlenen gizemli bir olayın içinde bulurlar...
En ufak detayı bile gözden kaçırmadan sonuca ulaşmaya çalışan Holmes, kıvrak zekasıyla okurlarını bir kez daha şaşırtarak yeni bir başarıya adını yazıyor.
Her biri ayrı bir maceradan oluşan 4 kitaplık serinin "ikinci" romanı 'Dörtlerin İmzası' Sherlock Holmes hayranlarını merakın hiç eksik olmadığı yeni bir heyecana davet ediyor.
XXXXXXXXXX
...KİTAP ÖZELLİKLERİ...Yazar Adı: SIR ARTHUR CONAN DOYLE
Kapak Cinsi: KARTON
Yayın: MARTI YAYINLARI
Sayfa Sayısı: 191
Puan: 5/4
XXXXXXXXXXXXXXX
...KİTAP YORUMUM...KAYIP HİKAYENİN İZİNDE, A101 tarafından kitaplığıma kazandırılan oldukça heyecanlı ve akıcı bir dile sahip Sherlock Holmes kitabı. Bu tarz kitapları seviyorsanız kesinlikle okumalısınız diyerek başlasam pek de yanlış olmaz.
Dörtlerin imzası, alt başlığı ile karşımıza çıkan bu kitapta bir hazineden ve sonrasında bu hazinenin peşine düşen ortaklardan bahsediliyor. Sherlock Holmes, her zamanki gibi zekasını konuştururken bizlere bu kitabı zevkle okumak kalıyor. Benim okumaktan fazlasıyla keyif aldığım bir kitap oldu.
Sir Arthur Conan Doyle, yazım şekli ile okuyucuya kitap okumayı sevdirmeye and içmiş adeta. İnsanın okudukça okuyası geliyor.
XXXXXXXXXXXXXXXXXX
GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitap Delisi
Non-FictionHANGİ KİTAPLARI OKUYACAĞINIZA KARAR VEREMİYORSANIZ DOĞRU YERDESİNİZ...((WATTPAD KİTAPLARI DAHİL DEĞİLDİR))