SENDE KENDİMİ BULDUM(CROSSFIRE SERİSİ 2)

622 5 0
                                    

...KİTAP ARKASI...

Sakın korkma!

Zifiri bir karanlığa açtım gözlerimi. Gideon, yatağı hafifçe çökerterek yanıma oturdu ve üzerime eğilip aramızdaki battaniyenin üstünden kollarıyla sardı bedenimi. Parmaklarımı göğsüne dokundurunca çıplak tenini hissettim. İnledi ve dudaklarını dudaklarımdan ayırmadan bana doğru eğilerek ayağa kalktı; aramızdaki battaniyeleri çekip attı.

Crossfire serisinin ilk kitabı Sana Soyundum'la başlayan Gideon ile Eva'nın tutkulu aşkı hiç hız kesmeden sürerken araya eski sevgililerin girmesi, her ikisinin de şiddet dolu geçmişinden karanlık yüzler bu ilişkiyi bambaşka boyutlara taşıyor.

Bakalım, namı diğer Bay Tehlikeli ve Gizemli'nin bir türlü dile getiremediği korkunç sır aydınlanacak mı? Eva'nın farkında olmadığı büyük tehlike ne? Sende Kendimi Buldum' da, Crossfire serisinin heyecan dozu daha da yükseliyor.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

...KİTAP ÖZELLİKLERİ...

Yazar Adı: SYLVIA DAY

Kapak Cinsi: KARTON KAPAK

Sayfa Sayısı: 352

Yayın: DOĞAN KİTAP

Basım yılı: 2013

Puan: 5/5

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

...KİTAP YORUMUM...

SENDE KENDİMİ BULDUM, Crossfire serisinin ikinci kitabı.

KONUSU,

Eva ve Gideon çifti, birbirlerine daha aşık ve daha tutkun ama bir o kadar uzaklar. Geçmişlerine gömdükleri ilişkiler tekrar önlerine çıkarken ve Gideon geçmişini sır gibi saklayıp, gizli saklı işler yaparken ne kadar yakın olabilirler ki?

Kitapta beni en sinir eden nokta Gideon'ın takındığı uzak ve umursamaz tavırlardı. Eva'nın ilişkilerini düzeltmek için çabalayıp durmasına rağmen karşılık alamaması üzerine ağlaması ise beni fazlasıyla üzdü.

Eva'yı ilk kitapta fazla sevmesem de Gideon'ın tüm yaptıklarına rağmen söyleyip durduğu 'Bekle ve bana güven!' ricasını sonuna kadar yerine getirmesi takdiri hak ediyor. Bana göre her kadın bu kadar sabırlı olamaz.

SENDE KENDİMİ BULDUM, serinin ilk kitabından çok daha iyi çok daha inişli çıkışlıydı. Ve kesinlikle kendisini okutmayı başarıyordu. İlk kitabını okuduktan sonra 'Ben bu seriyi okumak istemiyorum.' desem de hiçbir seriyi yarım bırakma alışkanlığım olmadığı için kitabı çok kısa bir süre sonra ellerimin arasında buldum. Ve iki günde okuyup bitirdim. Kitabın yüksek enerjisi seriye olan ilgimin geri gelmesine neden oldu. Üçüncü kitabı okumak için sabırsızlanıyorum.

XXXXXXXXXXXXXXXXX

GELECEK KİTAP YORUMUMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...

Kitap DelisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin